جلسه پر فراز و فرود مجمع سالیانه کشتی فارس‌


مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان قهرمانی کشور در مشهد‎

‌مجمع سالیانه هیئت کشتی استان فارس، به جلسه‌ای پر فراز و فرود تبدیل شد و در آن قهرمان جهان و المپیک کشتی فرنگی، بر لزوم تغییر در سطح مدیریت این هیئت و تدوین و اجرای برنامه‌ای مطلوب برای رشد این ورزش پرطرفدار تاکید کرد.

‌به گزارش ایسنا‌، مباحثی که طی ماه‌های اخیر پیرامون هیئت کشتی استان فارس و تغییر در سطح مدیران این هیئت، پشت درهای بسته مطرح شده و در قالب حرف‌های غیر رسمی‌ عنوان می‌شد، در جلسه یکشنبه ۱۲ دیماه مجمع سالیانه هیئت کشتی استان فارس‌ به شکلی علنی طرح شد.

در این جلسه و در حالیکه رئیس هیئت کشتی فارس مدعی رشد جایگاه این استان در یکی از پر طرفدارترین رشته‌های ورزشی بود، اصلی‌ترین انتقاد امید نوروزی، توقف کشتی، خصوصا کشتی فرنگی فارس بود.

زین‌العابدین عرب، رئیس ۳۰ ساله هیئت کشتی استان فارس تاکید دارد که امروز کشتی این استان از جایگاه نهم به هفتم صعود کرده و ۱۰۲ ورزشکار این رشته طی یک‌سال گذشته به اردوی تیم‌های ملی دعوت شده‌اند.

عرب معتقد است که برگزاری ۱۸ دوره مسابقات کشتی در استان فارس و میزبانی مسابقات فرنگی جهانی نیز از موارد درج شده در کارنامه هیئت کشتی استان فارس به‌شمار می‌رود.

به گزارش ایسنا، امید نوروزی، قهرمان جهان و المپیک کشتی فرنگی، اما نظر دیگری دارد و معتقد است که لزوم تغییر در وضعیت کشتی استان فارس کاملا احساس می‌شود.

او با بیان اینکه امروز فارس ملی پوشی در رده بزرگسالان تیم‌ ملی ندارد، این موضوع را در کنار وضعیت سالن‌های کشتی و ورزشکاران این رشته، نشان از ناتوانی هیئت و لزوم تغییر در مسئولان آن دانست.

نورزی که معتقد است کشتی فارس روند نابودی را طی می‌کند، اعتقاد بر لزوم تغییر در هیئت رئیسه کشتی فارس را خواسته اغلب ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته ورزشی در فارس دانست و در این ارتباط برگه‌هایی امضاء شده از سوی تعدادی را به مجمع ارائه کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *