کلینیک پیشرفته مربیگری اتحادیه جهانی در تهران برگزار می‌شود


مقر اتحادیه جهانی کشتی

ارائه تغییرات پیشنهادی در قوانین کلینیک پیشرفته مربیگری کشتی فرنگی اتحادیه جهانی کشتی هم‌زمان با رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی 2017 میلادی برگزار می‌شود.

به‌ گزارش ‌سادس، کلینیک پیشرفته مربیان کشتی فرنگی توسط اتحادیه جهانی کشتی برای تمامی فدراسیون‌های ملی، روزهای 28 تا 30 اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، این کلاس بعد از جام جهانی کشتی فرنگی که روزهای 26 و 27 اسفندماه در ایران برگزار می‌شود، دایر خواهد بود.

در خلال این کلاس، از سوی اتحادیه جهانی کشتی، بحث فعالی در مورد آنالیز عملکردها، کلاس‌های پیشرفته با قهرمانان برگزار شده و درباره قوانین فعلی و تغییرات پیشنهادی ارائه خواهد شد.
هم‌چنین با توجه به نیاز فوری به تغییر در معرفی و توسعه کشتی فرنگی، حضور کلیه فدراسیون‌هایی که در جام جهانی شرکت خواهند کرد در این کلاس الزامی است و به مربیان شرکت کننده در این کلاس، گواهینامه اعطاء خواهد شد.
لازم به ذکر است با توجه به اعلام اتحادیه جهانی، حضور نداشتن در این کلاس ممکن است باعث شود که مربیان برای مسابقات جام جهانی آینده پذیرفته نشوند و حضور یک مربی که در مسابقات 2017 حضور خواهند داشت در این کلاس الزامی است.

هم‌چنین اتحادیه جهانی پیشنهاد حضور داوران را نیز برای شرکت در این کلاس به فدراسیون‌های ملی داده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *