جعفری: تا مشکلات مالی حل نشده از واترپلو انتظار نداشته باشید


دیدار تیم‌های واترپلو دانشگاه آزاد و نماینده اصفهان‎

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه کسب مقام‌ها و عملکرد خوب توسط تیم‌ ‌ملی را در گرو بر طرف شدن مشکلات مالی دانست.

رضا جعفری در گفت‌وگو با سادس، با بیان این که اگر وزیری یا مسوولی از واترپلو انتظار دارد باید مشکلات مالی واترپلو را بر طرف کند، اظهار کرد: بدون تعارف باید بگویم که تا وقتی این مشکلات وجود دارد نمی‌توانیم و نباید از واترپلو انتظار داشته باشیم. هر گاه مشکل مالی بر طرف شد از واترپلو درخواست برنامه‌ها و نتایج آن‌چنانی داشته باشید.

سرمربی تیم نفت امیدیه درباره پیشرفت واترپلوی ایران نیز خاطرنشان کرد: برای پیشرفت عوامل و آیتم‌های زیادی تاثیرگذار هستند که مهم‌ترین آن مسائل مالی فدراسیون واترپلو است. همه بازی‌ها و اردوهای تدارکاتی نیاز به بودجه دارند تا بتوانیم با شرکت در این اردوها موفق‌تر ظاهر شویم.

او درباره مشکلات مالی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نیز ادامه‌ داد: اگر دقت کرده باشید فدراسیون ما فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو است و اگر سینکورانای هم به ما آن اضافه کنیم چهار رشته است. ولی در حال‌ حاضر ما به اندازه فدراسیون هندبال هم بودجه نداریم که این باعث تاسف است.

سرمربی تیم نفت امیدیه در مورد پیروزی تیمش مقابل نیروی زمینی، اظهار کرد: این بازی اولین مسابقه ما در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر امسال بود. متاسفانه سقف استاندارد ما برای تمرین در شهر خود آماده نبوده ولی خوشبختانه توانستیم با وجود یک بازیکن محروم و مصدوم نتیجه‌ خوبی را کسب کنیم.

او هم‌چنین در پایان درباره کیفیت لیگ امسال تاکید کرد: بازی‌های امسال از حساسیت بالایی برخوردار هستند و هر کدام از این دیدارها حکم فینال را دارند. امیدوارم که در پایان بازی‌های ضربدری هم با این روند رو به رشدی که داریم نتایج خوبی را به دست آوریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *