جمهوري اسلامي ايران در حوزه دفاعي و پدافندي در منطقه حرف اول را مي زند/ اجازه نمي دهيم معاندين و گروه هاي تکفيري به اهداف شوم خود دست پيدا کنند

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه سيستم دفاعي ما در مقايسه با بسياري از کشورهاي پيشرفته، از قدرت بيشتري برخوردار است، گفت: سيستم پدافندي، دريايي و زميني ما در منطقه مثال زدني است و جمهوري اسلامي ايران در اين زمينه حرف اول را مي زند.

به گزارش  سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” صبح امروز در ديدار با مسئولان و مرزنشينان شهرستان “درميان” و کارکنان يگان تکاوري 123 هنگ مرزي گزيک ، اظهارداشت: امروز به برکت وحدت ميان برادران اهل سنت و تشيع در اقصي نقاط کشور خصوصاً استان پهناور خراسان جنوبي و نيز حضور مرزبانان عزيز و نيروهاي ارتش، سپاه، ناجا و بسيج، در اين منطقه امنيت بالايي را شاهد هستيم.

وي با بيان اينکه امروزه امنيت ايران اسلامي در منطقه خاورميانه مثال زدني است، به تحرکات و شرارت هاي زيادي که در اطراف کشور وجود دارد، اشاره کرد و افزود: با لطف و عنايت الهي، هدايت ها و نظارت هاي مقام معظم رهبري ( مدظله العالي) و نيز حضور رزمندگان، امنيت با ثبات و پايداري را در کشور شاهد هستيم که بايد اين آمادگي در زمينه هاي دفاعي و امنيتي را حفظ کرده و با تمام قدرت از مرزهاي خود دفاع کنيم.

فرمانده ناجا ادامه داد: اجازه نمي دهيم، کساني که تحت لواي گروه هاي تکفيري، اشرار و ضد انقلاب قصد تعرض به خاک ما را دارند، بتوانند به اهداف شوم خود دست پيدا کنند.

اين مقام عالي انتظامي کشور تصريح کرد: سيستم دفاعي ما در مقايسه با بسياري از کشورهاي پيشرفته، از قدرت بيشتري برخوردار است و توان دفاعي و بازدارندگي ما در حد بالايي مي باشد.

سردار اشتري با تاکيد بر اينکه در بخش موشکي توانمندي بسيار بالايي داريم، گفت: سيستم پدافندي، دريايي و زميني ما در منطقه مثال زدني است و جمهوري اسلامي ايران در اين زمينه حرف اول را مي زند.

وي با بيان اينکه حضور مستشاران ايران در حوادث عراق و سوريه، باعث پيشرفت دفاعي اين کشورها شده است، بيان کرد: گروه هاي تکفيري و سلفي اين کشورها که به هيچ کس حتي کودکان رحم نمي کنند، تحت حمايت کشوري مانند آمريکا قرار دارند که ادعاي مبارزه با تروريست را دارد اما اين کشور علناً و آشکارا از تروريسم حمايت مي کند.

فرمانده ناجا در ادامه با بيان اينکه قدرت هرچه بيشتر بايد امنيت را به ارمغان بياورد، گفت: مرزهاي ما به برکت مجاهدت ها و خون شهدا جزء امن ترين مناطق کشور محسوب مي شوند.

وي ادامه داد: با تلاش مرزبانان غيور نيروي انتظامي علي الخصوص مرزبانان هنگ مرزي گزيگ، ميزان جرايمي که در اين مرز و شهرستان “درميان” رخ مي دهد از بسياري از شهرها و مناطق کشور، کمتر است.

گفتني است، در پايان اين ديدار، سردار “حسين اشتري” به همراه فرماندهان انتظامي و مرزباني استان ضمن بازديد از مرزهاي خراسان جنوبي از نزديک با مرزبانان گفت و گو کرد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *