کلوپ : چلسی از پیروزی ما ناراحت می‌شود

سرمربی لیورپول معتقد است پیروزی تیمش برابر منچسترسیتی باعث ناراحتی تیم چلسی صدرنشین شده است.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از دیلی میل، لیورپول در دیداری خانگی به مصاف منچسترسیتی رفت و موفق شد با یک گل، حریف قدرتمند خود را شکست بدهد تا هم چنان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشته باشد.

یورگن کلوپ بعد از پیروزی با ارزش تیمش در نشست خبری گفت‌: نمی‌دانم به چیز دیگری برای اینکه خوشحال باشم نیاز دارم یا نه. برابر یک تیم خوب و قدرتمند به پیروزی رسیدیم. می دانم همین برای شاد بودن کافی است. به همین دلیل از همه چیز رضایت دارم. با سخت‌کوشی و کار زیاد به این مرحله رسیدیم. گفته بودم نباید به چلسی توجه کنیم. چلسی در حال‌ حاضر به شکلی باورنکردنی قدرتمند شده است و عملکرد بسیار خوبی دارد. آنها ۱۳ بازی پیاپی به پیروزی رسیدند ولی می دانید چه چیزی برای آنها خیلی ناراحت کننده است؟ موضوعی که آنها را ناراحت می‌کند این است که ۱۳ بازی پیایی به پیروزی برسید اما بدانید که یک تیم در ۶ امتیازی شما قرار دارد.

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه ‌اضافه کرد: در حال‌ حاضر بهتر است نه چلسی به ما فکر کند و نه ما به چلسی. هر بازی در لیگ برتر دشوار است و اگر از یک بازی غافل شویم، باید چند هفته‌ آن را جبران کنیم. این تنها چیزی است که اهمیت دارد. لیگ جزیره بسیار سخت است و ما تازه نیمی از راه را طی کردیم و نیمی دیگر از این مسیر سخت باقی‌ مانده است. در شرایطی قرار داریم که فشردگی بازی‌ها به اوج خود می‌رسد. البته اینکه ۶ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم، خبر خوبی است. فقط باید امتیاز جمع کنیم و به فکر پیروزی باشیم تا بتوانیم به چلسی برسیم.

کلوپ ادامه‌ داد: شانس های زیادی برای گلزنی ایجاد نکردیم. البته انتظارش را هم داشتم. در دفاع، عملکردمان بی‌نظیر بود. سیتی تیمی است که در مالکیت توپ خیلی تیم قدرتمندی است ولی ما راه آنها بستیم. در نیمه دوم حریف توپ و میدان را در اختیار داشت اما با دفاع خوب و منطقی اجازه نزدیک شدن آنها را به دروازه‌مان ندادیم. فکر نمی‌کنم حریف شانسی برای گلزنی داشت. بازی بسیار نزدیک و حساس دنبال شد و این تیم ما بود که شایسته کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه به آن رسیدیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پایان گفت‌: می دانم همه درباره دفاع ما صحبت می‌کنند اما مشکلی در این زمینه نمی بینم و از عملکرد مدافعانم راضی هستم. انتقاد از مدافعانم بی‌معنی است. در حال‌ حاضر که چهار برد پیاپی را کسب کردیم، شرایط بهتر شده و اعتماد به نفس تیم نیز بالا رفته است. اهل پیشگویی نیستم که بگویم چه چیزی رخ می‌دهد. تنها چیزی که می‌توانم پیش‌بینی کنم این است که دوشنبه بازی بسیار سختی برابر ساندرلند خواهیم داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *