درخواست نماینده تربت جام برای ورود مجامع بین المللی به موضوع اعدام در عربستان سعودی

نماینده مرم تربت جام خواستار ورود مجامع بین المللی برای برخورد با اقدام رژیم سعودی در اعدام ۸۱ نفر از شهروندان این کشور شد.

به گزارش سادس، جلیل رحیمی جهان آبادی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی از نمایندگان برای حمایت از اقدام سپاه پاسداران تشکر کرد و گفت: بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد اصل دفاع مشروع به رژیم صهیونیستی حمله کرد که از سپاه باید قدرانی کرد. رژیم صهیونیستی به مراکز اتمی، دانشمندان هسته‌ای و سربازان و نیروهای ما در منطقه حمله می‌کرد و پاسخ قاطع سپاه پاسداران بر اساس این ماده  کاملا مشروع و قانونی و مورد حمایت ما است.

وی افزود: به عنوان عضو فراکسیون اهل سنت مجلس اقدام وحشیانه رژیم سعودی در اعدام ۸۱ نفر از شهروندان شامل ۴۱ شیعه و ۴۰ اهل تسنن را شدیدا محکوم می‌کنیم و از همه مجامع بین‌المللی درخواست داریم برای برخورد با این رژیم ظالم اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم تربت جام تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود اعدام تعزیراتی در همه کشورهای اسلامی ممنوع شود و نظام اسلامی ما پیشگام باشد تا همه حکومت‌های اسلامی از جمله رژیم سعودی مجبور شوند اعدام را در تمامی قوانین محدود کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *