احساس امنيت اجتماعي پيش نيازتوسعه پايدار

 فرمانده انتظامي استان گفت: احساس امنيت اجتماعي از جمله ملزومات اساسي توسعه پايدار و موزون يک جامعه بشمار مي رود.
به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار “علي دولتي”، از امنيت به عنوان توليد اجتماعي نام برد و اظهارداشت: توليد امنيت، بر عهده مردم و ساير دستگاه هاي دولتي و حفظ آن نيز وظيفه نيروي انتظامي است .

وي اضافه کرد: ناجا افتخار دارد در سايه ولايت در مقابل هجمه هاي فرهنگي دشمن ايستادگي کرده و با برخوردهاي قاطعانه با هنجار شکنان عدالت را در جامعه برقرار کند.

فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: جلب مشارکت مردم، احترام به قانون و استفاده از تکنولوژي هاي روز دنيا از نيروي انتظامي يک نيروي مقتدر و توانمند ساخته است .

وي در ادامه به نقش مشارکت مردم در برقراري امنيت اجتماعي پايدار پرداخت و گفت: خانواده ها نقش محوري در کاهش پيشگيري از وقوع جرم دارند .

اين فرمانده انتظامي تصريح کرد: ناجا زماني در جامعه مقتدر است که مردم پشتيبان آن باشند .

رعايت قانون لازمه ايجاد نظم وامنيت درجامعه

فرمانده انتظامي استان ايلام، رعايت قانون را لازمه ايجاد نظم وامنيت درجامعه دانست و گفت: استان ايلام در وضعيت امنيتي مطلوبي به سر مي برد که اين امنيت پايدار درسايه مشارکت مردم وتلاش کارکنان انتظامي استان به دست آمده است.

سردار دولتي تصريح کرد::پليس بايستي براي رسيدن به اهداف خود که همانا رضايتمندي جامعه است قانون مندي را درسرلوحه کار خود قرار دهد.

احساس امنيت اجتماعي پيش نيازتوسعه پايدار

فرمانده انتظامي استان ايلام، توجه به ارتقاء برنامه هاي رسانه ملي از لحاظ کيفي و کمي را از راههاي موثر مقابله با جنگ رسانه اي دشمنان خواند و گفت: صدا و سيما نقش تاثير گذاري در ارتقاء امنيت اجتماعي دارد.

وي اظهار داشت:احساس امنيت در ميان شهروندان، مي‏تواند به پتانسيلي تبديل شود که افراد يک جامعه، به رشد، شکوفايي و توسعه نايل آيند.

سردار دولتي ادامه داد: بدون ترديد مي‏توان اعتقاد داشت که امنيت در همه ابعاد سياسي، اقتصادي و فرهنگي پيش شرط و پيش نياز توسعه همه جانبه در کشور است.

فرمانده انتظامي استان ايلام گفت:شهروندان با مشاهده موارد و جزئيات برخورد پليس و دستگاه قضائي با بي‏قانوني و ناهنجاري‏هاي عمومي، به اين ادراک و اطمينان دست مي‏يابند که اين دستگاه ها حامي و پشتيبان حقوق مردم هستند؛ از اين رو، به اطمينان و ادراکي دست مي‏يابند که مي‏توان آن را احساس امنيت ناميد.

وي با تاکيد بر اينکه احساس امنيت با بسياري از عناصر اقتصادي، اجتماعي، سياسي و فرهنگي جامعه ارتباط دارد،خاطرنشان کرد: احساس امنيت اجتماعي از جمله ملزومات اساسي توسعه پايدار و موزون يک جامعه بشمار مي رود.

فرمانده انتظامي استان ايلام، تعامل بيشتر با رسانه‌ها را از اولويت هاي کاري پليس اعلام کرد.

سردار دولتي، رسانه‌ها را نمايندگان به حق جامعه دانست و تصريح کرد: پليس اقدا‌مات و توصيه‌هاي خود را که موجب احساس امنيت و ارتقاي آگاهي جامعه مي‌شود بيشتر از گذشته از طريق رسانه‌ها اطلاع رساني کرده و امنيت و آرامش اجتماعي را تحکيم مي بخشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *