چرا برخی مسئولان اصرار دارند فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی “منسی” شود؟/ مطالبه عمومی مردم “محاکمه و اعدام” سران فتنه است

مشاور فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت: امروز مطالبه عمومی مردم محاکمه و اعدام سران فتنه است، برخی مسئولان اصرار دارند فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی منسی و مردم آن را به‌ فراموشی بسپارند.

به گزارش سادس به نقل از تسنیم ، حمیدرضا مقدم‌فر شامگاه نهم دی در مراسم گرامیداشت این حماسه بزرگ که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: برخی از چهره‌های شاخص انقلاب در جریان فتنه سکوت کردند. بین حق و باطل حد میانه و وسط وجود ندارد یا باید در جبهه حق باشی یا در جبهه باطل ولی متاسفانه برخی چهره‌های انقلابی در جریان فتنه ۸۸ به “ساکتان فتنه” تبدیل شدند، کسانی که بین حق و باطل ایستادند و البته برآیند و نتیجه کارشان، آنان را در جبهه باطل قرار داد.

این کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به لزوم محاکمه سران فتنه خاطرنشان کرد: عده‌ای بر این باورند که محاکمه سران فتنه ممکن است دستاویزی برای دشمن خارجی بشود و فتنه دیگری را برای بی‌ثبات‌سازی و ناامنی کشور رقم بزند، در صورتی که آنان توجه ندارند امروز شرایط فرق کرده و محاکمه و اعدام سران فتنه به مطالبه عمومی مردم تبدیل شده است.

مقدم‌فر تصریح کرد: در معرفت‌شناسی پدیده ۹ دی باید گفت، روزی که امت، با بصیرتِ وصف‌ناپذیر و شناخت پیچیدگی‌ها و دسیسه‌های دشمن به خیابان‌ها آمدند تا ضمن بیعت مجدد با امام و رهبر خود، اعلام کنند برای اجرای منویات او و حمایت از شعائر اسلامی و انقلاب اسلامی آمده‌اند.

مشاور فرمانده‌کل سپاه پاسداران افزود: آنچه در ۹ دی اتفاق افتاد تبدیل به الگویی شد برای حفظ انقلاب اسلامی و شکست‌ناپذیری در تمامی اعصار تاریخ در افق آینده.

مقدم‌فر با اشاره به یک حقیقت تاریخی گفت: در تاریخ تشیع همیشه اینگونه بوده است که امت بدون امام شکست خورده است و امام بدون داشتن امت بصیر نیز بدون اقتدار خواهد بود ولی اگر امتی دست پیمان به دست امام خود بدهد و از او حمایت و پیروی کند، طعم شکست را نخواهد چشید و پیروز همیشه میدان‌ها و کارزارها خواهد بود.

این کارشناسی مسائل سیاسی افزود: علت اینکه برخی مسئولان می‌خواهند فتنه ۸۸ و ۹ دی منسی و در نزد مردم فراموش بشود نیز همین است، یعنی این الگو که به‌مانند اکسیر و گوهر تابناکی، خمیرمایه قوام و دوام انقلاب اسلامی است، به‌زعم آنان باید به فراموشی سپرده شود.

مقدم‌فر خاطرنشان کرد: البته برخی مسئولان محترمی که به‌نوعی ناراحتی خود را از تکریم و بزرگداشت ۹ دی اعلام کرده و می‌‌گویند در این نوع مراسم‌ها شرکت نمی‌کنند نیز علتی جز شرمندگی از سوء‌سابقه خود در جریان فتنه که به‌دلیل همراهی یا سکوت بوده‌، نمی‌باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *