برخورد با سارقان مسلح از اولویت های ناجا

 فرمانده نیروی انتظامی از دیدار مسئولان ارشد ناجا با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: منویات و تدابیر ایشان چون همیشه توشه راه و برنامه های پیش روی نیروی انتظامی خواهد بود.
 به گزارش  سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار “حسین اشتری” در حاشیه بیست و یکمین همایش سراسری فرماندهان ، روسا و مدیران ناجا در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و تقدیر از اصحاب رسانه برای انعکاس اخبار انتظامی گفت: همایش سالانه فرماندهان ، مدیران و مسئولان عالی ناجا امروز کار خود را آغاز و تا فردا ادامه دارد.

وی افزود: شرفیابی به محضر مقام معظم رهبری و استفاده از بیانات ایشان از برنامه های این همایش است تا رهنمودهای معظم له توشه ای برای یکسال کاری و برنامه های آتی ناجا باشد.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: مرور بر عملکرد سال گذشته و تبیین اهداف و برنامه های سال ۹۵ از دیگر محورهای برگزاری این همایش است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های ناجا تحقق شعار سال در راستای تدبیر و ابلاغ مقام معظم رهبری است. نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار سال نقش مهمی را می تواند ایفا کند و ما در تلاشیم با روحیه جهادی در این مهم نقش تأثیرگذاری داشته باشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در ادامه با بیان اینکه برخورد با سارقان مسلح از اولویت های ناجاست ،اضافه کرد: در این راستا اقدامات پیش دستانه و پیشگیرانه صورت گرفته و با هماهنگی قوه قضائیه، گروه های مسلح شناسایی و دستگیر شده اند.

سردار اشتری ادامه داد: برخورد با جرایم خشن از اولویت های ناجا ست و امیدواریم با تزریق تجهیزات جدید به پلیس آگاهی و استفاده از دانش و مهارت روزآمد در این راستا اقدامات مطلوب تری انجام دهیم.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *