برخورد با سارقان مسلح از اولويت هاي ناجا

 فرمانده نيروي انتظامي از ديدار مسئولان ارشد ناجا با مقام معظم رهبري خبر داد و گفت: منويات و تدابير ايشان چون هميشه توشه راه و برنامه هاي پيش روي نيروي انتظامي خواهد بود.
 به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار “حسين اشتري” در حاشيه بيست و يکمين همايش سراسري فرماندهان ، روسا و مديران ناجا در جمع خبرنگاران با تبريک فرا رسيدن ماه شعبان و تقدير از اصحاب رسانه براي انعکاس اخبار انتظامي گفت: همايش سالانه فرماندهان ، مديران و مسئولان عالي ناجا امروز کار خود را آغاز و تا فردا ادامه دارد.

وي افزود: شرفيابي به محضر مقام معظم رهبري و استفاده از بيانات ايشان از برنامه هاي اين همايش است تا رهنمودهاي معظم له توشه اي براي يکسال کاري و برنامه هاي آتي ناجا باشد.

فرمانده نيروي انتظامي عنوان کرد: مرور بر عملکرد سال گذشته و تبيين اهداف و برنامه هاي سال 95 از ديگر محورهاي برگزاري اين همايش است.

وي خاطر نشان کرد: يکي از برنامه هاي ناجا تحقق شعار سال در راستاي تدبير و ابلاغ مقام معظم رهبري است. نيروي انتظامي در راستاي تحقق شعار سال نقش مهمي را مي تواند ايفا کند و ما در تلاشيم با روحيه جهادي در اين مهم نقش تأثيرگذاري داشته باشيم.

عالي ترين مقام انتظامي کشور در ادامه با بيان اينکه برخورد با سارقان مسلح از اولويت هاي ناجاست ،اضافه کرد: در اين راستا اقدامات پيش دستانه و پيشگيرانه صورت گرفته و با هماهنگي قوه قضائيه، گروه هاي مسلح شناسايي و دستگير شده اند.

سردار اشتري ادامه داد: برخورد با جرايم خشن از اولويت هاي ناجا ست و اميدواريم با تزريق تجهيزات جديد به پليس آگاهي و استفاده از دانش و مهارت روزآمد در اين راستا اقدامات مطلوب تري انجام دهيم.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *