کشف کالاي قاچاق در بار هسته خرما

فرمانده انتظامي استان از کشف يک محموله کالاي قاچاق جاساز در بار هسته خرما به ارزش دو ميليارد و 400 ميليون ريال خبر داد .

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سردار کامراني صالح با اعلام اين خبر گفت : به لحاظ وضعيت جغرافيايي خاص البرز ، نزديکي به پايتخت و قرارگرفتن در شاهراه اتصال استان هاي غرب و مرکز کشور ، حساسيت و اهميت ويژه اين استان را در انتقال و مبارزه با قاچاق کالا و ارز دو چندان مي کند .

وي گفت : پليس البرز در اجراي تدابير و فرامين مقام معظم رهبري ، مقابله با قاچاق و قاچاقچيان کالا را همواره به عنوان يکي از اولويت هاي اساسي خود قرارداده و با اقدامات فني و اطلاعاتي مستمر و پردامنه توانسته بخش اعظمي از محموله هاي قاچاق را قبل از دپو يا توزيع در شبکه فروش در اين استان توقيف و تحويل مراجع قضائي دهد.

سردار کامراني صالح افزود : در همين راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي طي رصد اطلاعاتي فعاليت قاچاقچيان غرب کشور ، اطلاع يافتند که قاچاقچيان حرفه اي قصد دارند با استفاده از يک دستگاه کاميون يک محموله کالاي ممنوعه قاچاق را به تهران منتقل کنند.

وي بيان داشت:  با هماهنگي مقام قضائي سه اکيپ از ماموران به اتوبان “قزوين – کرج” اعزام و پس از رصد و شناسايي کاميون مورد نظر، خودرو را با رعايت موارد حفاظتي و ايمني در حوالي پل فرديس متوقف ، راننده را دستگير و به مقر پليس آگاهي انتقال دادند.

فرمانده انتظامي استان البرز در پايان با بيان اينکه ارزش کالاهاي کشف شده دو ميليارد و 400 ميليون ريال برآورد شده است، تصريح کرد: در بازرسي از اين کاميون که حاوي کيسه هاي هسته خرما بود ، 760 بطري انواع مشروبات الکلي خارجي،  32 هزارو 40 عدد انواع قرص نيروزا ، پنج هزارو 760 ثوب روسري،  175 دستگاه جک برقي و  375 دست کت وشلوار را که به طرز ماهرانه اي در بار هسته هاي خرما جاسازي شده بود کشف شد . #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *