کاهش 22 درصدي فرار از خدمت سربازي در نيروهاي مسلح

رئيس سازمان قضائي نيروهاي مسلح از کاهش 22 درصدي فرار از خدمت سربازي در اين نيرو خبر داد.

 به گزارش سادس ؛ حجت الاسلام والمسليمن “شکراله بهرامي” در هجدهمين مجمع پيشگيري از وقوع جرم نيروهاي مسلح استان تهران اظهار داشت: عملياتي کردن راهکارهاي قابل اجرا جهت کنترل جرم و کاهش فرار از خدمت ، موضوع اين مجمع است.

وي به سه برنامه پنج ساله اشاره کرد و گفت: در برنامه پنج ساله چهارم که يک سال و اندي به اتمام آن باقي مانده است بايد راهکارهاي اتخاذ شده در راستاي پيشگيري از وقوع جرم اجرايي شود.

رئيس سازمان قضائي نيروهاي مسلح خاطر نشان کرد: متأسفانه موضوع پيشگيري از وقوع جرم از سوي قواي سه گانه به خوبي پيگيري نمي شود و بودجه هاي لازم در اين راستا تخصيص داده نمي شود.

حجت الاسلام بهرامي تصريح کرد: با وجود همه کاستي ها و نيز مشکلاتي که در امر سربازي وجود دارد ، ستاد کل نيروهاي مسلح و سازمان قضائي اين نيرو با افتخاراعلام مي کند که جرم فرار از خدمت سربازي در اين نيرو 22 درصد کاهش پيدا کرده است.

اين مقام مسئول با بيان اينکه بحث پيشگيري کاملا در نيروهاي مسلح و سازمان قضائي نهادينه شده است، گفت: تحقيقات بسياري در اين رابطه انجام شده لذا بايستي راهکارهاي اتخاذ شده حتي در کوچکترين پاسگاه هاي کشور به اجرا در آيد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *