هلاکت ۷۰ داعشی در«تدمر»/ خوشحالی تکفیری‌ها از قطع آب شرب«دمشق»

منابع سوری از هلاکت ده‌ها تروریست داعشی در اطراف فرودگاه نظامی تدمر و همچنین تشدید حملات ارتش سوریه به مواضع تروریست‌های جبهه النصره در حومه غربی دمشق خبر دادند.

به گزارش سادس به نقل از خبرگزاری تسنیم در دمشق، نیروهای ارتش سوریه حمله شدید تروریست‌های داعشی به ایستگاه چهارم در شرق فرودگاه نظامی التیفور در حومه شرقی حمص را دفع کردند.

یک منبع نظامی  گفت نیروهای ارتش و نیروهای پشتیبان، تلفات و خسارت‌های سنگینی به تروریست‌های مهاجم وارد کردند که در نتیجه آن دست‌کم ۷۰ نفر به هلاکت رسیدند و هفت دستگاه تانک و تعدادی تیربار و خودروی آنها نیز منهدم شد.

از سوی دیگر یک فرمانده نظامی سوری از پیشروی ارتش به‌سوی شهرک شریفه و تحکیم سیطره بر تپه‌های اطراف آن در حومه شرقی حمص خبر داد، این شهرک مهمترین هدف نیروهای ارتش سوریه برای تقویت امنیت فرودگاه التیفور به شمار می‌رود.

همچنین در حملات جنگنده‌های ارتش به مواضع تروریست‌های داعشی در البویضه و مهرطان و شمال شرقی فرودگاه التیفور، شمار زیادی کشته و یا زخمی شدند و دو خودروی زرهی آنها نیز منهدم شد.

از حومه دمشق هم خبر می‌رسد از صبح امروز درگیری‌ها میان نیروهای ارتش و تروریست‌های جبهه النصره در محورهای الحسینیه و بسیمه در غوطه غربی در سایه حملات شدید هوایی و توپخانه‌ای به مواضع تروریست‌ها در شهرک‌های وادی بردی جریان دارد.

این در حالی است که آب شرب دمشق از ۹ روز پیش در پی اقدام جنایتکارانه تروریست‌های تکفیری در آلوده کردن آب‌ها و منفجر کردن بخش‌هایی از مخازن تأمین آب شرب قطع است.

یکی از فعالان در شبکه‌های ارتباط اجتماعی تصویر یکی از تروریست‌های منطقه وادی بردی را پخش کرده است که وی پس از منفجر کردن بمب در مخازن تأمین آب شرب  دمشق، انگشت خود را به‌نشانه پیروزی بالا برده و به قطع آب بیش از ۶ میلیون شهروند سوری افتخار کرده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *