بنا: به آینده امیدوار شدم / در جام تختی انتظاراتم برآورده شد

بنا: به آینده امیدوار شدم / در جام تختی انتظاراتم برآورده شد

سادس/خوزستان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه انتظاراتم از کشتی گیران در جام تختی برآورده شد، عنوان کرد: با توجه به این کشتی ها به آینده بسیار امیدوار شدم. 

محمد بنا در حاشیه روز پایانی رقابت های کشتی فرنگی جام تختی در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این رقابت ها هم مسابقات جام تختی بود و هم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و به جز آن هفت نفری که مجوز داشتند و به اهواز نیامدند تمام داشته های مان در این مسابقات حضور داشتند.

به گزارش سادس، وی ادامه داد: تمام کشتی ها با هیجان و عالی و همچنین در سطح خوبی برگزار شد و بسیار راضی ام. کمیته فنی تشکیل خواهد شد و از همین نفرات کشتی گیرانی را انتخاب می کنیم و از ۱۵ اسفندماه در اردوی تیم ملی شرکت می کنند. 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه انتظاراتم از کشتی گیران در جام تختی برآورده شد، عنوان کرد: با توجه به این کشتی ها به آینده بسیار امیدوار شدم. نسل جدیدی برای کشتی فرنگی ساخته شده است و در همین مسابقات ایمان محمدی و دانیال سهرابی از تیم ملی جوانان توانستند قهرمان شوند و این یعنی نسل جدید به خوبی عمل می کند.

وی افزود: شرایط مسابقه به صورتی بود که مثلاً در وزن ۸۷ کیلوگرم یک گروه بسیار سخت و گروه دیگر به این صورت نبود و طبیعتاً به خاطر سال ها تجربه ام از دل نفراتی که در این مسابقات حضور داشتند، در نهایت نفراتی را که بخواهیم انتخاب می کنیم. وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز خیلی حساس بود و در مجموع کشتی گیران خوب عمل کردند. 

وی با اشاره به آماده سازی تیم ملی برای مسابقات آسیایی مغولستان گفت: این که صد در صد نفرات اول جام تختی برای این رقابت ها انتخاب شوند به این صورت نیست و شاید نفراتی را از  تیم ملی جوانان بخواهیم ولی سرمربی این تیم بگوید نه. ولی ما در نهایت از دل همین نفرات کشتی گیران اعزامی به مسابقات آسیایی را انتخاب می کنیم. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *