سرمربی ارمنستان: حضور کشتی‌گیران نامدار ایرانی به جام تختی رونق بیشتری داد

سرمربی ارمنستان: حضور کشتی‌گیران نامدار ایرانی به جام تختی رونق بیشتری داد

سادس/خوزستان سرمربی تیم کشتی فرنگی ارمنستان گفت: مسابقات جام تختی یکی از معتبرترین رویدادهای بین المللی از نگاه اتحادیه جهانی است که حضور کشتی گیران نامدار ایرانی به این رقابت ها رونق بیشتری داد.

ادوارد ساهاکیان پس از پایان رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد اما نفرات ما به جز دو سه وزن، در حد انتظار ظاهر نشدند و معتقدم برای کسب نتایج بهتر باید بیشتر تلاش کنیم. 

به گزارش سادس، وی با بیان این که مسابقات جام تختی فرصتی مناسبی برای کشتی ارمنستان ایجاد کرد، گفت: این فرصت مهیا شد تا با برطرف کردن نقاط ضعف خود، در رقابت های اروپایی بتوانیم قدرتمند ظاهر شویم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی ارمنستان با اشاره به عملکرد نه چندان خوب برخی ورزشکاران تیمش، عنوان کرد: متاسفانه برخی از کشتی گیران ما عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشتند و اگر دقت می کردند، می توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم. 

وی بیان کرد: چهره های خوب و مطرحی در جام تختی  حضور داشتند و این مسابقات یکی از معتبرترین رویدادهای بین المللی از نگاه اتحادیه جهانی است که حضور کشتی گیران نامدار ایرانی به این رقابت ها رونق بیشتری داد. حضور کشتی گیران بسیار خوب در تیم های ایران و ارمنستان باعث زیباتر شدن مسابقات شد و ما سعی کردیم کشتی های خوبی بگیریم و سطح آمادگی نفرات خود را امتحان کنیم و خوشبختانه در یکی دو وزن با کسب مدال، عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم. 
 
سرمربی تیم کشتی فرنگی ارمنستان با اشاره به نایب قهرمانی ورزشکار این تیم در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، ادامه داد: کشتی گیر ما نمایش بسیار خوبی داشت و در حضور نمایندگان ایران، موفق به کسب نشان نقره شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *