حادثه گازگرفتگی در خیابان میرداماد/ پدر و مادر خانواده جان خود را از دست دادند

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: حادثه گازگرفتگی در خیابان میرداماد منجر به فوت پدر و مادر خانواده شد.
به گزارش سادس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ، درباره این حادثه اظهار داشت: در ساعت 12:27 حادثه گازگرفتگی در خیابان میرداماد خیابان شاه نظری به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و نیروهای ایستگاه 116 به محل اعزام می شوند.
به گفته ملکی، وقتی فرزندان خانواده متوجه غیبت پدر و مادر خود می شوند به سرعت این موضوع را به سازمان آتش نشانی اعلام می کنند که با استقرار نیروها در محل و ورود به ساختمان مشاهده می شود که پدر و مادر 60 ساله با وضعیت کاملا بی حال نقش بر زمین هستند.
وی تصریح کرد: این حادثه در طبقه نهم واحد 140 متری یک ساختمان 9 طبقه 11 واحدی اتفاق افتاد که نیروهای آتش نشان برای جستجوی علت وقوع حادثه و ایمن سازی کامل محل، با دستگاه گاز سنج به تمام ساختمان سرکشی کردند.
وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که بعضی دیگر از واحدهای این ساختمان در روزهای گذشته با همین مشکل مواجه شده و به دلیل مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با حضور کارشناسان آتش نشانی و بررسی های دقیق مشخص شد که در داخل موتورخانه در طبقه منفی یک گاز مونوکسید کربن تشکیل شده و از طریق دودکش موتور خانه به سطح پشت بام رسیده است.
ملکی بیان کرد: متاسفانه دودکش موتورخانه نزدیک به هواکش 3 منزل مسکونی بوده که از همین طریق، این گاز خطرناک به داخل ساختمان نفوذ کرده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تاکید کرد: آتش نشانان تمام 18 واحد را با دستگاه گاز سنج بررسی کرده و پس از ایمن سازی محل، در ساعت 16:26 عملیات را خاتمه دادند.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *