رابطه بین قاتل سفیر روسیه و یک دختر روس

[ad_1]

به گزارش سادس:

یک روزنامه چاپ ترکیه در گزارشی اعلام کرد قاتل سفیر روسیه در ترکیه چند ماه قبل از انجام ترور ، با یک دختر روس رابطه داشته و دستگاه‌های اطلاعاتی به دنبال کشف پاسخ ابهامات پیش آمده پس از فهمیدن این موضوع هستند.

به گزارش مشرق، روزنامه «حرییت» ترکیه در گزارشی به قلم «عبدالقادر سلفی» نوشت کمیته روسی-ترکی ویژه تحقیق در ترور «اندری کارلوف» سفیر روسیه در ترکیه به اطلاعات جدیدی درباره « مولود آلتین تاش » قاتل وی دست پیدا کرده که منجر به افزایش ابهامات در این پرونده شده است.

در این گزارش آمده است: کمیته مذکور به اطلاعاتی درباره رابطه آلتین تاش با یک دختر روس چند ماه قبل ازانجام ترور دست پیدا کرده و این موضوع، مقامات روس را به تعقیب دختر مذکور واداشته و در نهایت وی در مسکو پیدا و دستگیر شده است. اما این در بازجویی‌ها اعلام کرده که فقط در ازای پول با آلتین‌تاش بوده و بس؛ اما این اعترافات، کمیته تحقیق را قانع نکرده و بازجویی‌ها ادامه داد.

حرییت در ادامه نوشت: سناریوهای بسیاری درباره ترور سفیر یک کشور بزرگ به ذهن خطور می‌کند؛ این ترور دارای ابعاد بین‌المللی است ؛ در این ماجرا دختری حضور دارد که از ویژگی‌های ظاهری خود برای برقراری رابطه به عامل ترور استفاده می‌کند و این موضوع بسیاری را به این فکر وامی‌دارد که این دختر ، یک راز بزرگ را مخفی می‌کند و همگان می‌دانند جماعت «فتح‌الله گولن» به روش‌های کثیف برای رسیدن به اهداف خود روی می‌آورد.
 
نویسنده این مقاله در پایان بار دیگر احتمال اینکه دختر مذکور توسط  گروه گولن به خدمت گرفته شده باشد یا اینکه این دختر خود مستقیما جاسوس گولن باشد، را مطرح کرده و نوشته است دستگا‌ه‌های اطلاعاتی در تلاشند به جواب این موضوع برسند که آیا گولن یک تیم برای انجام ترور تشکیل داده است یا خیر.

سفیر روسیه اذرماه امسال در حال بازدید از نمایشگاه عکس هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

[ad_2]

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *