تمام طرح های نیروی انتظامی با پیوست رسانه ای همراه خواهد شد

 معاون اجتماعی نیروی انتظامی در اولین نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های کشور تاکید کرد: تمام طرح های ناجا با پیوست رسانه ای همراه خواهد شد.
به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهمترین دغدغه های اجتماعی و امنیتی رسانه های کشور صبح امروز در نشست هم اندیشی جمعی از مدیران رسانه ای با معاون اجتماعی ناجا مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که در دفتر معاونت اجتماعی ناجا برگزار شد مدیران رسانه ها نظرات و دیدگاه های خود را درباره موضوعات گوناگونی همچون گشت نامحسوس، کارآمد تر شدن پلیس ۱۱۰، معضلات ترافیکی و اقدامات پلیس راهور، استفاده بهتر از ظرفیت اجتماعی و راه های تقویت تعامل با افکار عمومی، حفظ و تقویت اقتدار پلیس و ارائه طرح ها و ابتکارات جدید در حوزه خدمات پلیس بیان کردند.

دکتر «سعید منتظرالمهدی» در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت تعامل نیروی انتظامی با رسانه ها این موضوع را مطالبه فرماندهی ناجا بیان و تصریح کرد : طبق مصوبه ای که به همه واحدها ابلاغ شده است، تمام طرحهایی که در ناجا اجرا می شود الزاما باید دارای پیوست رسانه ای باشد.

معاون اجتماعی ناجا، اجرای گشت نامحسوس را امری رایج در همه کشورها و مطابق الگوی کنترل و نظارت پلیس دانست و خاطرنشان کرد: گشت نامحسوس توسط ماموران کادر آموزش دیده و ضابط قضایی پلیس و در جرایم مشهودی همچون سرقت و زورگیری، مواد مخدر، رفتار پرخطر رانندگی، مزاحمین نوامیس مردم و حوزه عفت عمومی از جمله کشف حجاب اجرا می شود که همگی مطالبه عمومی است.

سخنگوی ناجا همچنین در این جلسه برخی از مسائل و تذکراتی که مدیران رسانه ها در حوزه پلیس راهور داشتند همزمان در تماس تلفنی با رئیس پلیس راهور تهران را منتقل و هماهنگی لازم برای حل این مشکلات صورت پذیرفت.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *