تمام طرح هاي نيروي انتظامي با پيوست رسانه اي همراه خواهد شد

 معاون اجتماعي نيروي انتظامي در اولين نشست هم انديشي با مديران رسانه هاي کشور تاکيد کرد: تمام طرح هاي ناجا با پيوست رسانه اي همراه خواهد شد.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، مهمترين دغدغه هاي اجتماعي و امنيتي رسانه هاي کشور صبح امروز در نشست هم انديشي جمعي از مديران رسانه اي با معاون اجتماعي ناجا مطرح و مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

در اين نشست که در دفتر معاونت اجتماعي ناجا برگزار شد مديران رسانه ها نظرات و ديدگاه هاي خود را درباره موضوعات گوناگوني همچون گشت نامحسوس، کارآمد تر شدن پليس 110، معضلات ترافيکي و اقدامات پليس راهور، استفاده بهتر از ظرفيت اجتماعي و راه هاي تقويت تعامل با افکار عمومي، حفظ و تقويت اقتدار پليس و ارائه طرح ها و ابتکارات جديد در حوزه خدمات پليس بيان کردند.

دکتر «سعيد منتظرالمهدي» در اين نشست ضمن تاکيد بر اهميت و ضرورت تعامل نيروي انتظامي با رسانه ها اين موضوع را مطالبه فرماندهي ناجا بيان و تصريح کرد : طبق مصوبه اي که به همه واحدها ابلاغ شده است، تمام طرحهايي که در ناجا اجرا مي شود الزاما بايد داراي پيوست رسانه اي باشد.

معاون اجتماعي ناجا، اجراي گشت نامحسوس را امري رايج در همه کشورها و مطابق الگوي کنترل و نظارت پليس دانست و خاطرنشان کرد: گشت نامحسوس توسط ماموران کادر آموزش ديده و ضابط قضايي پليس و در جرايم مشهودي همچون سرقت و زورگيري، مواد مخدر، رفتار پرخطر رانندگي، مزاحمين نواميس مردم و حوزه عفت عمومي از جمله کشف حجاب اجرا مي شود که همگي مطالبه عمومي است.

سخنگوي ناجا همچنين در اين جلسه برخي از مسائل و تذکراتي که مديران رسانه ها در حوزه پليس راهور داشتند همزمان در تماس تلفني با رئيس پليس راهور تهران را منتقل و هماهنگي لازم براي حل اين مشکلات صورت پذيرفت.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *