حماسه ۹ دی انقلاب را بیمه کرد/ برنامه‌ریزی ۱۰ ماهه آمریکایی‌ها

معاون اول و سخنگوی دستگاه قضا گفت: حماسه مردمی و انقلابی ۹ دی، فتنه و آفت بزرگی را از نظام اسلامی دور کرد و انقلاب را بیمه کرد.

به گزارش سادس به نقل از قدس آنلاین ، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در همایش یوم الله ۹ دی، در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم با بیان اینکه غربی‌ها در فتنه ‌۸۸۸ علناً وارد میدان شدند، اظهار داشت: این کشور دارای صاحب است و رهبری همانند آیت الله العظمی خامنه‌ای دارد که با درایت، تدبیر و تدّبر سکاندار این نظام و انقلاب است و این نظام اسلامی دارای مردمی بصیر و آگاه است که تا جان خود را در راه این نظام و انقلاب هزینه خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از قدرت‌های الهی که توانستیم با چشم ببینیم و با تمام وجود وعده «ان تنصرالله ینصرکم» را در حماسه ۹ دی ماه ۸۸ درک کردیم، اظهار داشت: این واقعه چیزی نبود که بتوان آن را انکار کرد، هر کسی که این واقعه را شاهد بود قدرت خدا در قامت ملت تجلی پیدا کرد و یوم الله دیگری همچون ۱۹ دی و ۲۲ بهمن شد.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه در ۹ دی فتنه بزرگی از نظام دفع شد، افزود: آنچه خودم در این واقعه دیدم و شنیدم که قابل اعتنا و تکیه بود را در این نشست بیان می‌کنم اخبار بی‌واسطه‌ای است که درک کردم.

مدعیان تقلب دلیلی برای ادعای خود نداشتند

وی با اشاره به اینکه آنچه بعد از انتخابات ۸۸ در ایران رخ داد توطئه از پیش طراحی شده دشمن بود، اظهار داشت: در انتخابات سال ۸۸ رقابت شدیدی بین کاندیداها رخ داد، جمعیت کثیری در این انتخابات شرکت کردند، این انتخابات آزاد و پرشور بود که افرادی که رأی نیاوردند ادعای تقلب کردند.

حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه مدعیان تقلب باید دلیلی برای تقلب بیان می‌کردند، افزود: دلیل آن‌ها این بود که ما رأی نیاوردیم، در واقع آن‌ها مدعا داشتند، دلیلی برای این ادعا نداشتند؛ یکی از نامزدها گفت من در دوره قبل بیشتر از این دوره رأی آوردم پس این اختلاف آرا نشان می‌دهد تقلب شده است.

وی با بیان اینکه از مدت‌ها قبل در مؤسسات مختلف آمریکا در راستای جنگ نرم و به راه انداختن انقلاب مخملی در ایران برنامه داشتند، تصریح کرد: ۱۰ ماه در مؤسسات آمریکایی برخی عناصر سیاسی و امنیتی آن برای این انتخابات برنامه‌ریزی کردند و گزینه‌های خود را برای ادامه مبارزه با جمهوری اسلامی برای براندازی داشتند.

ادعای تقلب قبل از انتخابات

معاون قوه قضائیه اظهار داشت: غربی‌ها و در رأس آن آمریکا می‌گفتند جنگ سرد در ایران جواب نمی‌دهد، محاصره اقتصادی شکست خورده، اما اگر بخواهیم کاری انجام دهیم باید در انتخابات ایران انقلاب مخملی را رقم بزنیم. چنان‌چه کاندیدای مورد نظر هم رأی آورد باید این مبارزه را ادامه دهیم.

وی با تأکید بر اینکه ۸ ماه قبل از انتخابات از خارج و برخی در داخل کشور گفتند «انتخابات در ایران آزاد نیست» عنوان کرد: برخی هم ادعا کردند باید ناظر بین‌المللی بر انتخابات ایران نظارت کند، برخی هم از همان قبل از انتخابات ادعای تقلب را مطرح کردند.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای بیان داشت: ساده لوحی عوامل داخلی و حقه بازی و نیرنگ دشمنان خارجی باعث شد تا هنجارشکنی‌هایی را در سطح جامعه شاهد باشیم که اوج آن هتک حرمت در روز تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) بود که با خروش ملت همیشه بصیر ایران در ۹ دی بار دیگر این نیرنگ بیگانگان در نطفه خفه شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *