توقيف شناور حامل 536 کيلوگرم ترياک در مرز هاي آبي هرمزگان

فرمانده درياباني هرمزگان از توقيف شناور حامل بيش از 535 کيلوگرم ترياک توسط دريابان اين فرماندهي و دستگيري 3 قاچاقچي در آبهاي استان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس  سرهنگ “ميرشمسي”گفت : دريابانان فرماندهي هرمزگان با انجام اقدامات اطلاعاتي مطلع شدند قاچاقچيان قصد دارند يك محموله بزرگ مواد مخدر را با استفاده از يك شناور صيادي از استانهاي همجوار شرق هرمزگان بارگيري و آن را در شهرستان بندرعباس تخليه كنند.

وي افزود: بلافاصله پس از كسب اين خبر، اكيپي از ماموران پايگاه هاي درياباني قشم، بندرعباس و اداره مبارزه با موادمخدر درياباني استان به مسير حركت قاچاقچيان اعزام و پس از تعقيب و مراقبت، قاچاقچيان را حين ورود به آب هاي هرمزگان شناسايي و متوقف كردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در بازرسي از اين شناور، 535 كيلو و 960 گرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در پوسته و بدنه قايق جاسازي شده بود، كشف شد.

فرمانده درياباني استان هرمزگان در پايان با اشاره به دستگيري سه قاچاقچي در اين عمليات، خاطر نشان كرد: دريابانان اين فرماندهي با پاسداري از مرزهاي ابي كشور، منطقه را براي فعاليت سوداگران مرگ ناامن كرده و با هرگونه تجاوز به مرزهاي مقدس جمهوري اسلامي ايران مقتدرانه برخورد خواهند كرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *