کشف بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان کالای قاچاق در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا طی ۹ ماه گذشته در گلستان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار “علی اکبر جاویدان”با اشاره به اقدامات اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان کالا، ماموران پلیس آگاهی استان با استفاده از تمامی امکانات‌ و بسیج کلیه نیروها موفق شدند طی ۱۸ مرحله طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، ۱۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان کالای قاچاق شامل لوازم آرایشی، مواد غذایی وانواع دارو را از ابتدای سال تاکنون از قاچاقچیان کشف کنند.

وی افزود: طی عملیات‌های صورت گرفته ۶۵۷ دستگاه خودروی حامل بار قاچاق توسط ماموران توقیف شد.

سردار جاویدان با اشاره به تهدیدات قاچاق کالا در کشور اظهار کرد: قاچاق کالا یکی از مهم ترین عوامل بر هم زننده امنیت اقتصادی کشور است و منجر به بروز ناامنی اقتصادی و همچنین از دست رفتن فرصت های شغلی بی شماری در جامعه می شود.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد:بی تردید این پدیده علاوه بر وارد کردن خسارات جبران ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامدهای منفی فرهنگی بسیاری نیز در سطح جامعه به دنبال خواهد داشت و ضروریست در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تمامی مسئولان مربوطه احساس مسئولیت ویژه داشته و همواره به وظایف و مأموریت های سازمانی به نحو شایسته عمل کنند.

فرمانده انتظامی گلستان به قدرت فوق العاده رسانه ها در مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: رسانه ها می توانند با استفاده از ظرفیت های خود در آگاه سازی عموم مردم در استفاده از کالای داخلی و پیامدهای سوء پدیده قاچاق نقش بسزایی داشته باشند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *