کشف بيش از 120 ميليارد ريال کالاي قاچاق در گلستان

فرمانده انتظامي استان از کشف 12 ميليارد و 970 ميليون تومان کالاي قاچاق در راستاي طرح عملياتي مبارزه با قاچاق كالا طي 9 ماه گذشته در گلستان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “علي اکبر جاويدان”با اشاره به اقدامات اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهي استان گفت: در راستاي اجراي طرح مقابله با قاچاقچيان کالا، ماموران پليس آگاهي استان با استفاده از تمامي امکانات‌ و بسيج کليه نيروها موفق شدند طي 18 مرحله طرح عملياتي مبارزه با قاچاق کالا، 12 ميليارد و 970 ميليون تومان کالاي قاچاق شامل لوازم آرايشي، مواد غذايي وانواع دارو را از ابتداي سال تاکنون از قاچاقچيان کشف کنند.

وي افزود: طي عمليات‌هاي صورت گرفته 657 دستگاه خودروي حامل بار قاچاق توسط ماموران توقيف شد.

سردار جاويدان با اشاره به تهديدات قاچاق کالا در کشور اظهار کرد: قاچاق کالا يکي از مهم ترين عوامل بر هم زننده امنيت اقتصادي کشور است و منجر به بروز ناامني اقتصادي و همچنين از دست رفتن فرصت هاي شغلي بي شماري در جامعه مي شود.

اين مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد:بي ترديد اين پديده علاوه بر وارد كردن خسارات جبران ناپذير به اقتصاد كشور، پيامدهاي منفي فرهنگي بسياري نيز در سطح جامعه به دنبال خواهد داشت و ضروريست در مبارزه با قاچاق كالا و ارز، تمامي مسئولان مربوطه احساس مسئوليت ويژه داشته و همواره به وظايف و مأموريت هاي سازماني به نحو شايسته عمل کنند.

فرمانده انتظامي گلستان به قدرت فوق العاده رسانه ها در مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: رسانه ها مي توانند با استفاده از ظرفيت هاي خود در آگاه سازي عموم مردم در استفاده از کالاي داخلي و پيامدهاي سوء پديده قاچاق نقش بسزايي داشته باشند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *