حماسه 9 دي، بيانگر فهم و درک بالاي مردم ايران است

نماينده ولي فقيه و رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا، حماسه 9 دي را ناشي از درک و فهم بالاي مردم ايران اسلامي از فرهنگ استقامت، شهادت، ايثار و ولايت مداري دانست.

به گزارش سادس به نال از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام و المسلمين ” ابوتراب بهرامي” به مناسبت سالروز حماسه 9 دي سال 88، با حضور در جمع فرماندهان، کارکنان انتظامي و امام جمعه بوشهر،اين حماسه را ناشي از درک و فهم بالاي مردم ايران اسلامي از فرهنگ استقامت، شهادت، ايثار و ولايت مداري دانست و عنوان کرد: 9 دي روز نااميدي و ياس دشمنان بود چرا که در اين روز با سيل خروشان که ملت ايران در دفاع از انقلاب و نظام به راه انداختند، دشمنان را به عقب راندند.

نماينده ولي فقيه در نيروي انتظامي با اشاره به اينکه 9 دي در عرصه داخلي و خارجي، پيام هايي را به همراه داشت، يادآور شد: در اين روز مردم ايران بار ديگر به همه اعلام کرد که راه انقلاب را ادامه مي دهند و به نظام مقدس جمهوري اسلامي اعتماد دارند و به دشمنان اجازه نمي دهند که در امور داخلي ايران دخالت کنند.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص نيروي انتظامي و گسترش فرهنگ قرآني و ترويج ارزش هاي اسلامي، گفت: امروزه دشمنان اسلام مي خواهند با تبليغات رسانه اي از طريق شبکه هاي ماهواره اي سبک زندگي خود را به ما تحميل کنند تا خانواده ها از هم پاشيده شوند، اما قرآن کتاب انسان سازي است و اگر فرزندان خود را در پناه قرآن قرار دهيم آنان هرگز تحت تاثير جنگ فرهنگي دشمنان قرار نمي گيرند و سبک زندگي غربي را برنمي گزينند.

حجت الاسلام و المسلمين بهرامي با تاکيد بر رعايت اخلاق حسنه و قرآني در جامعه اسلامي، گفت: سزاوار نيست کسي که قرآن را در سينه خود دارد، اگر کسي با او تندي کرد او هم با تندي پاسخ دهد .

گفتني است، در ابتداي مراسم فرمانده انتظامي شهرستان عسلويه سرهنگ “سهام صالحي” با خير مقدم به نماينده ولي فقيه در نيروي انتظامي ، گزارشي از وضعيت امنيتي و انتظامي منطقه ارائه کرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *