يگان ويژه در جريان فتنه 88 براي صيانت از ارزش هاي نظام و انقلاب تا پاي جان ايستاد / 9 دي؛ اعلام انزجار ملت ايران از اقدامات غيرقانوني اصحاب فتنه

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا با بيان اينکه کارکنان يگان هاي ويژه در جريان فتنه براي صيانت از ارزش هاي نظام و انقلاب تا پاي جان ايستادند، گفت : حماسه 9 دي ؛ اعلام انزجار ملت ايران از اقدامات غيرقانوني اصحاب فتنه بود.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “حسن کرمي” اظهار داشت :  حضور ميليوني دلدادگان به نظام و ولايت در 9 دي ماه،  خاطره 12 بهمن سال 57 را زنده کرد.

وي افزود : فتنه 88 به روشني برآمده از توطئه دشمنان پنهان و آشکار در مصاف با انقلاب، نظام و ملت ايران بود؛ اين فتنه ، نسخه اعطايي نظريه‌پردازان کودتاي “مخملين” به پياده ‌نظام شان در داخل ايران به شمار مي‌آيد، در واقع اين فتنه، نه پديده‌اي اتفاقي بلکه حاصل توطئه و دشمني اتاق‌هاي فکر کانون‌هاي صهيونيستي بوده است.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا ادامه داد: ريشه اصلي شکل‌گيري فتنه بعد از انتخابات دهم رياست جمهوري به برخورد منافقانه طيفي از فعالان سياسي حاضر در عرصه رقابت‌ها باز مي‌گردد که به رغم عدم باور به مکتب امام(ره)، صرفا براي جذب آرا مردم به عرصه پيوسته بودند و به همين دليل پس از ناکامي در جذب آراي اجتماعي، با تغيير ميدان بازي تلاش کردند تا شکست در صندوق‌هاي راي را در کف خيابان جبران کنند.

اين مقام عالي انتظامي اضافه کرد: فتنه گران در جريان اتفاقات سال 88 نه تنها ساختار سياسي کشور، نيروها و نهاد‌هاي موثر در تثبيت گفتمان انقلابي را آماج هجوم‌هاي خياباني خود قرار دادند، بلکه نمادها و شاخصه‌هاي اصلي آن گفتمان يعني “فرهنگ عاشورا، شعارهاي بنيادين انقلاب در حمايت از مقاومت فلسطين ،مظلومان و مستضعفان جهان” را نيز هدف قرار دادند.

9 دي ؛ اعلام انزجار ملت ايران از اقدامات غيرقانوني اصحاب فتنه/ ولايت مداري و بصيرت ؛ کليد واژه هاي تحقق حماسه بصيرت

سردار کرمي مطرح کرد : 9 دي؛ روزي است که در آن ملت ايران با حضور ميليوني عليه اقدامات فتنه‌گران و پيروان‌شان در 8 ماه بخصوص اقدامات آنها در روز عاشوراي سال 88 به خيابان‌ها آمده و انزجار خود را از فتنه گران اعلام کردند، مردم ولايت مدار ايران اسلامي در تجمع بزرگ عاشورايي خود يک بار ديگر انزجار خود را در برابر توطئه­هاي جبهه باطل به نمايش گذاشته و براي هميشه به اقدامات غيرقانوني اصحاب فتنه پايان دادند.

فرمانده پليس ويژه ناجا گفت : حماسه 9 دي سه کليد واژه مهم “ولايت مداري ، بصيرت و صبر” را براي مقابله با فتنه هاي آينده به يادگار گذاشت. يوم الله 9 دي پايان آتش فتنه اي بود که امروز عبرت براي رهپويي آينده انقلاب است.

ولايت پذيري ؛ مدال افتخار يگان ويژه ناجا

سردار کرمي با اشاره به اينکه در فتنه 88 تمام نيروهاي يگان ويژه با “بصيرت و ولايمتداري” تا پاي جان براي صيانت از ارزش ها ايستادند و حتي يک نفر هم شک در مبارزه با فتنه گران به دل راه نداد ، افزود : يگان هاي ويژه ناجا هميشه با توانمندي ها و اشراف اطلاعاتي هر گونه بي نظمي ، ناامني و فتنه در سراسر کشور را در نطفه خفه خواهد کرد و اجازه نخواهد داد آرمان هاي امام راحل و شهدا توسط عناصر کشورهاي غربي و فتنه گران به چالش کشيده شود.

وي تاکيد کرد: پيام يگان هاي ويژه ناجا به تمام دنيا اين است  که تا آخرين قطره خون  پشتيبان ولايت فقيه و  کيان اسلامي هستيم، ولايت پذيري مدال افتخار اين يگان است. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *