شرکت ۲۵۰۰ کودک در ویژه برنامه “شکوفه های آسمانی” حرم حضرت معصومه سلام الله

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله گفت: از ابتدای ماه ربیع الاول تا کنون ۱۰ جلسه از ویژه برنامه شکوفه های آسمانی برگزار شده که تا کنون بیش از ۲۵۰۰ نفر در آن شرکت کرده اند.

به گزارش سادس ، حجت الاسلام علی فتح الله زاده درگفت و گو با حوزه ، با بیان این مطلب گفت: برنامه ثابت “شکوفه های آسمانی” در روزهای سه شنبه و پنج شنبه، ویژه خردسالان و کودکان درسالن اردوهای حرم کریمه اهل بیت(ع) به صورت مستمر انجام می شود.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: از ابتدای ماه ربیع الاول تا کنون ۱۰ جلسه از این ویژه برنامه برگزار شده و ۲۵۰۰ نفر هم شرکت کننده داشته است.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری این برنامه ها ، در راستای فرهنگ سازی اسلامی و تربیت کودکان و خردسالان و انتقال مفاهیم دینی در فضای معنوی حرم کریمه اهل بیت(ع) امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
حجت الاسلام فتح الله زاده با اشاره به محتوای ویژه برنامه شکوفه های آسمانی اظهار داشت: اجرای برنامه ویژه خردسالان، برگزاری کارگاه نقاشی، رنگ آمیزی، جنگ قرآنی برای کودکان، برگزاری مسابقه و قرعه کشی، سرود و قصه گویی از جمله برنامه های این بخش می باشد.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی در ادامه بیان داشت: با توجه به مقتضیات سنی و نیاز خردسالان و کودکان به یک فضای شاد و جذاب و در عین حال در برگیرنده محتوای سالم می تواند در پرورش فکری و روحی و جسمی آنان تاثیرات مثبتی داشته باشد لذا اهداف این بخش در راستای این سیاست های اساسی پایه گذاری شده است و توانسته مخاطبین زیادی را جذب نماید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *