فرامين مقام معظم رهبري در دستور کار پليس آگاهي ناجا

 جانشين رئيس پليس آگاهي نيروي انتظامي، دو موضوع مهم و مورد تاکيد مقام معظم رهبري و فرمانده محترم ناجا مبني بر استرداد اموال مسروقه به مال باختگان و مبارزه با شبکه هاي قاچاق را از اولويت هاي مهم اين پليس در سال جاري اعلام کرد.
به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار” مسعود منفرد” ، موضوع سرقت را يکي از اولويت هاي پليس آگاهي در سال 94 عنوان کرد و اظهارداشت: با تشکيل قرارگاه مبارزه با سرقت در اواخر سال 93 و نيز تاکيدات فرمانده محترم نيروي انتظامي، اين قرارگاه به کار خود با قوت ادامه داد؛ با توجه به حضور پليس هاي تخصصي و نقش موثر آنها، اقدامات مثبتي در امر پيشگيري از جرم سرقت انجام شد.

وي با اشاره به ماموريت هاي مختلف پليس آگاهي ناجا، ادامه داد: در سال جديد، دو موضوع مهم و مورد تاکيد مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و فرمانده محترم نيروي انتظامي مبني بر استرداد اموال مسروقه به مالباختگان و جلب رضايت آنها و نيز مبارزه با شبکه هاي قاچاق در اولويت ماموريت هاي پليس آگاهي ناجا قرار گرفت.

سردار منفرد خاطرنشان کرد: ادامه کار قرارگاه سرقت و پيشگيري از رشد اين جرم درکشور و نيز مبارزه با قاچاق کالا و ارز همچنان در سال 95 در دستور کار اين پليس است.

وي تصريح کرد: با توجه به گستردگي ماموريت پليس آگاهي، هيچ ماموريتي به فراموشي سپرده نمي شود و همه به موازات يکديگر بايد انجام شود.

جانشين رئيس پليس آگاهي ناجا همچنين درباره ميزان کشف پرونده هاي قتل، گفت: بيش از 86 درصد پرونده هاي قتل توسط اين پليس خيلي سريع کشف و به مقامات قضايي ارجاع داده مي شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *