فرامین مقام معظم رهبری در دستور کار پلیس آگاهی ناجا

 جانشین رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی، دو موضوع مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری و فرمانده محترم ناجا مبنی بر استرداد اموال مسروقه به مال باختگان و مبارزه با شبکه های قاچاق را از اولویت های مهم این پلیس در سال جاری اعلام کرد.
به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار” مسعود منفرد” ، موضوع سرقت را یکی از اولویت های پلیس آگاهی در سال ۹۴ عنوان کرد و اظهارداشت: با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در اواخر سال ۹۳ و نیز تاکیدات فرمانده محترم نیروی انتظامی، این قرارگاه به کار خود با قوت ادامه داد؛ با توجه به حضور پلیس های تخصصی و نقش موثر آنها، اقدامات مثبتی در امر پیشگیری از جرم سرقت انجام شد.

وی با اشاره به ماموریت های مختلف پلیس آگاهی ناجا، ادامه داد: در سال جدید، دو موضوع مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرمانده محترم نیروی انتظامی مبنی بر استرداد اموال مسروقه به مالباختگان و جلب رضایت آنها و نیز مبارزه با شبکه های قاچاق در اولویت ماموریت های پلیس آگاهی ناجا قرار گرفت.

سردار منفرد خاطرنشان کرد: ادامه کار قرارگاه سرقت و پیشگیری از رشد این جرم درکشور و نیز مبارزه با قاچاق کالا و ارز همچنان در سال ۹۵ در دستور کار این پلیس است.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی ماموریت پلیس آگاهی، هیچ ماموریتی به فراموشی سپرده نمی شود و همه به موازات یکدیگر باید انجام شود.

جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا همچنین درباره میزان کشف پرونده های قتل، گفت: بیش از ۸۶ درصد پرونده های قتل توسط این پلیس خیلی سریع کشف و به مقامات قضایی ارجاع داده می شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *