ملاک ارزیابی ما از عملکرد پلیس رضایت مردمی است

فرمانده نیروی انتظامی  گفت: ملاک ارزیابی ما از عملکرد پلیس رضایت مردمی است و براساس نظرسنجی یک سازمان خارج از ناجا میزان رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس در 6 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال 94 ، 4 در صد افزایش داشته است.
به گزارش سادس، سردار “حسین اشتری” در دومین نشست تخصصی روسای پلیس آگاهی استان های سراسر کشور، با بیان اینکه یکی از مأموریت های تخصصی و البته تأثیرگذار در امنیت عمومی و روانی مردم مأموریت های پلیس آگاهی است، گفت: همه ما باید برای ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت تلاش کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: براساس ارزیابی های صورت گرفته امسال جرایم در کشور 5 درصد کاهش داشته و این در حالی است که میزان کشفیات پلیس نیز افزایش داشته است.

سردار اشتری گفت: ملاک ارزیابی ما از عملکرد پلیس رضایت مردمی است و براساس نظرسنجی یک سازمان خارج از ناجا میزان رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس در 6 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال 94 ،  4 درصد افزایش داشته و این مستلزم آن است که با آسیب شناسی به سمت کاهش جرایم حرکت کنیم .

این مقام عالی انتظامی گفت: راه اندازی و فعالیت مراکز تحقیقاتی ناجا در راستای آسیب شناسی و رصد بسترهای جرایم و ارائه راهکار موثر است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *