انجام بيش از 600 هزار ماموريت بدرقه توسط يگان سازمان زندانها در سال گذشته

 جانشين پليس پيشگيري نيروي انتظامي از انجام بيش از 600 هزار ماموريت بدرقه توسط ماموران يگان سازمان زندانها در سال 94 خبرداد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار معصوم بيگي در مراسم پايان دوره مركز آموزش شهيد كچويي سازمان زندانها و اقدامات تاميني و تربيتي كشور، ماموريت اين سازمان را حساس و داراي نقش اساسي در امنيت عنوان كرد و گفت: ميزان آمادگي و چابكي اين يگان در انجام ماموريت ها مهم و تعيين كننده است و بخشي از آمادگي آن در گرو آموزش خوب، تخصصي و متناسب با ماموريت هاست كه اين مركز به عنوان مركز تخصصي آموزشي اين مسئوليت مهم را برعهده دارد.

وي با بيان اينکه يگان سازمان زندانهاي كشور داراي انسجام و يكپارچگي بسيار خوبي است، خاطرنشان کرد: در سال 94، بيش از 600 هزار ماموريت بدرقه را در سطح كشور با دقت به انجام رسانده است.

جانشين پليس پيشگيري ناجا از آموزش به عنوان عاملي مهم براي ظهور و بروز توانايي هاي دروني افراد نام برد و گفت:فرد آموزش ديده داراي مهارت، كم خطاتر، كارآمدتر، اثر بخش تر و با بهره وري بيشتري است، از طريق آموزش امكان صحيح و بهينه ماموريت و نيز قدرت پاسخگويي فراهم شده و هزينه ها كاهش مي يابد.

مراكز آموزشي ريل گذار نظم و انضباط

سردار معصوم بيگي با بيان اينكه كاركنان اعم از وظيفه و كادر در شروع نظامي گري،نظم و انضباط را از مراكز آموزشي فرا مي گيرند، اظهار داشت:‌ هر چه اين ريل گذاري در نظم و انضباط دقيق، اصولي و عميق باشد در طول خدمت ماندگار خواهد بود.

اين مقام ارشد انتظامي پليس پيشگيري ادامه داد: اساس و پايه انضباط پذيري ريشه در عملكرد مراكز آموزشي دارد كه اين موجب استحكام، انسجام و مودت بين آحاد كاركنان مي شود و مسئوليت پذيري را مضاعف و انجام ماموريت را تسهيل مي كند لذا نظم و انضباط به عنوان ركن اساسي كار بايد جدي گرفته شود.

تشكيل قرارگاه جهادي آموزش نقطه عطف در تحول سازماني

سردار معصوم بيگي، تشكيل قرارگاه جهادي آموزش در سال 94 را نقطه عطف و عزيمت در حوزه تحولي ناجا دانست كه توسط فرمانده محترم ناجا و جانشين وي تدبير و ابلاغ شد و پليس پيشگيري به عنوان پيشرو به استقبال آن رفت.

وي خاطر نشان كرد: پليس پيشگيري در گام اول بيش از 3 هزار و 600 نفر از فرماندهان و مديران صفي خود را در حوزه كلانتري و پاسگاه ها تحت آموزش كارگاهي و مهارت افزايي قرار داد كه اثر بسيار خوبي در انجام بهينه ماموريت داشت و موجب ارتقاء خدمات انتظامي و پيشگيري از سرقت شد.

جانشين پليس پيشگيري ناجا افزود: اين پليس در سال 95، قرارگاه جهادي آموزش را با قوت هر چه تمام تر پيگيري خواهد كرد و از اين ظرفيت ايجاد شده حداكثر استفاده را براي كار آمد تر كردن سازمان به عمل مي آورد.

گفتني است، در پايان اين مراسم سردار معصوم بيگي از اساتيد و مربيان مركز آموزشي فوق قدرداني و فراگيران مفتخر به اخذ سردوشي شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *