فرماندار سابق آرکانزاس آمریکا: باید سازمان ملل را ویران کرد

به گزارش سادس:

فرماندار سابق ایالت آرکانزاس در واکنش به تصویب قعطنامه محکومیت شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: این نهاد دیگر برای کشورش سودی ندارد و باید مقر آن را خراب کرد و به رودخانه ریخت.

به گزارش مشرق، مایک هاکابی فرماندار سابق ایالت آرکانزاس و یکی از نامزدهای حزب جمهوریخواه در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه در گفت وگو با شبکه خبری فاکس نیوز، تصویب قطعنامه مخالفت با شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در شورای امنیت را مسخره و خنده آور خواند.

وی با اشاره به اینکه کشورش بیشترین کمک های مالی را به سازمان ملل می کند، گفت: دیگر هیچ شأن و ارزشی برای این سازمان باقی نمانده و وقتش رسیده است که کشورش در مورد کمک های مالی به این نهاد تجدید نظر کند.

هاکابی با این استدلال که سازمان ملل دیگر برای کشورش فایده ای در بر ندارد، گفت: ‘به نظرم وقتش رسیده است که آمریکا یک مته حفاری به دست گیرد و مقر سازمان ملل در نیویورک را از جا در بیاورد به رودخانه شرقی منهتن بریزد و میزبانی این نهاد را به هر کس دیگری که می خواهد، واگذار کند.’

وی با تمسخر ادامه داد: با خراب کردن مقر سازمان ملل در شهر نیویورک، فضای بیشتری برای پارک کردن خودروهای مردم این شهر باز خواهد شد.

این سیاستمدار جمهوریخواه آمریکایی با لحنی جدی اوباما رییس جمهوری این کشور را تهدید کرد و گفت: بهتر است او خیال گذراندن تعطیلات در تل آویو را در آینده نزدیک از سر بیرون کند.

هاکوبی گفت: آنچه که به عنوان میراث اوباما از او برجای خواهد ماند از طرفی دلجویی از ایران خواهد بود که به گفته او حامی تروریسم در جهان محسوب می شود و از طرف دیگر پس زدن اسرائیل که به گفته وی، تنها دموکراسی موجود در تمام خاورمیانه محسوب می شود.

وی اضافه کرد که این رویکردها به طور قطع به میراث ۸ سال ریاست جمهوری اوباما لطمه خواهد زد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *