ایران حمایت قاطع و همه‌جانبه‌ای از حزب الله دارد

 دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: طرحی جهانی برای نابودی مقاومت اسلامی وجود دارد و از آن‌جایی که سوریه محور اصلی حمایت از این مقاومت بود، عرصۀ اجرای این طرح شد.

 به گزارش سادس به نقل از رویکرد ، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در مراسم هیئت حمایت از مقاومت اسلامی از حمایتهای مقام معظم رهبری از مقاومت تشکر و قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: «با توجه به موضع گیری هایی که ایشان در زمینه مقاومت دارند و همچنین با توجه به موضعی که دیگر مسئولان ایران با وجود سمت و سوها و جریان های سیاسی شان در قبال مسأله مقاومت دارند، باید بگویم موضع جمهوری اسلامی ایران در مسأله مقاومت، موضعی قاطع، هوشیارانه، نهایی و قطعی است و تحت تاثیر هیچ فشاری قرار نمی گیرد.

حسن نصرالله افزود: «ایران به این کمک هایش به مقاومت ادامه خواهد داد و توجهی به هر گونه فشار و تهدیدی که علیه این کشور اعمال می شود نخواهد داشت. شما از این مسأله مطمئن باشید. این مساله به طور علنی در سخنرانی ها، خطبه ها و دیدارهایی که طی روزها و هفته های گذشته انجام شده مورد تأکید قرار گرفته است.»

او در ادامه گفت: «ما از موضعی که رهبر معظم انقلاب اسلامی چند روز پیش درباره حزب الله بیان داشتند تشکر می کنیم. ایشان همیشه در موضع یک رهبر بزرگ و خردمند و پدری دلسوز و مهربان قرار داشته اند. ایشان کسی است که به خوبی معنای جنگ روانی و شرایط جنگ روانی و فشارهای آن را می دانند.»

دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت: «ایشان از موضع حمایتگرانه خود از مقاومت سخن گفتند، مقاومتی که به آن اعتماد دارند، به آن احترام می گذارند، آن را می ستایند و به آن امید دارند. ما نیز امروز به ایشان می گوییم ای آقای ما، ای امام ما، ای رهبر ما خیالت راحت باشد این چیزهایی که این ها می گویند و این کارهایی که انجام می دهند و آنچه آرزو دارند و آنچه به آن امید بسته اند، همچون سرابی است در کویر که انسان تشنه از دور آن را آب می پندارد؛ اما هنگامی که به سراغ آن می آید چیزی نمی یابد، و خدا را نزد آن می یابد که حساب او را بطور کامل می دهد. اینان زیان خواهند کرد و چون سگ رانده خواهند شد و در این نبرد جدید شکست خواهند کرد.»

سید حسن نصرالله همچنین از هر نوع حمایت از مقاومت تشکر کرد و گفت: مقاومت به دفاع از کشورها، ملت ها و کرامت ها ادامه خواهد داد و پیروزی های آن ادامه خواهد داشت.

نصرالله افزود: حمایت های مردمی یکی از مهمترین عوامل قدرت ماست و به همین علت امروز شاهد تلاش ها برای ضربه زدن به حامیان مردمی مقاومت هستیم.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه افزود: طرحی جهانی برای نابودی مقاومت اسلامی وجود دارد و از آن‌جایی که سوریه محور اصلی حمایت از این مقاومت بود، عرصۀ اجرای این طرح شد.

سید حسن نصرالله با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این حملات را محکوم کرد و گفت کسانی که اشغالگری را نمی‌پذیرند، هدف حملات صهونیست‌ها قرار می‎گیرند.

وی افزود: با وجود همه تلاشها در سال های گذشته برای اعمال فشار بر مقاومت، مقاومت امروز در بهترین و قویترین شرایط خود قرار دارد.

نصرالله افزود: ما برای تحمل شرایط و چالش های جدید آمادگی داریم و صبر بهترین پاسخ به تلاش ها برای ضربه زدن به حمایت های مردمی از مقاومت است. مقاومت و طرفداران مقاومت که هر روز فداکاری های زیادی دارند، می توانند این فشارها را تحمل کنند.

دبیر کل حزب الله در ادامه تاکید کرد: عربستان سعودی برای همراه کردن کشورهای عربی با خود ضد مقاومت، آنها را به قطع روابط دیپلماتیک، اخراج کارگران و قطع کمک های مالی تهدید کرد. بسیاری از کشورها سیاست های سعودیها را باور ندارند و زیر فشار تهدید و برای تامین منافع خود با آن همراهی می کنند.

نصرالله افزود: سعودیها که مدعی تلاش برای گسترش دموکراسی در منطقه هستند، سخنان یک نماینده کویتی را هم تحمل نکردند و کویت را تهدید کردند در صورتی که این نماینده را مجازات نکند، روابط دیپلماتیک خود را با این کشور قطع خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: دشمن در جهان عرب کسانی را پیدا کرد که به آن خدمت می کنند. هر کسی مقاومت را به تروریسم متهم کند، خودش تروریست است.

نصرالله افزود: دشمن برای ضربه زدن مالی به مقاومت و خشکاندن منابع مالی آن تلاش می کند. عربستان سعودی امروز پرچم مقابله با مقاومت را بر دوش می کشد. اتحادیه عرب برای ضربه زدن به مقاومت بر اساس خواست سعودیها، فهرستی از گروه های تروریستی تهیه کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *