۹دی متعلق به هیچ گروه، جریان و تشکل و حزب خاصی نیست/ زنده نگه داشتن این روز بزرگ، موجب نشر فرهنگ بصیرت‌افزایی است

مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای ضمن گرامیداشت حماسه ۹دی تصریح کرد: بزرگداشت نهم دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست،همچنان که خلق حماسۀ نهم دی ۸۸ هم متعلق به هیچ گروه و جریان و تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست.

به گزارش سادس به نقل از حوزه ، بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مناسبت ۹ دی به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه شکوهمند یوم‌الله نهم دی؛ « مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنۀآمریکایی » ، روز “بصیرت و میثاق امت با ولایت” است و از قدرت نرم و اقتدار بالای نظام اسلامی در مدیریت بحران ها و مقابله با جریانات نفوذ و توطئه و فتنه استکبار جهانی به سرکردگی امریکا حکایت دارد.

بزرگداشت نهم دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست،همچنان که خلق حماسۀ نهم دی ۸۸ هم متعلق به هیچ گروه و جریان و تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست، اما برخی از معاندان و باقی مانده‌های جریان فتنه می‌خواهند فتنه ۸۸ را در حد یک اختلاف و یا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل داده که این خود فتنه‌ای بزرگ و خیانتی بس بزرگتر است.

نهم دی مقابله عاشوراییان با عاشوراستیزان بود، یوم الله نهم دی؛ تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذ ناپذیر در مقابل دشمن بود. در یوم الله ۹ دی؛ دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد.

آن حماسه عظیم و حضور ملّی وحدت‌بخش و امیدآفرین به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» به درستی که تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی«علیه‌السلام» و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان ، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنۀ فتنه‌گران ، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده ، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

به درستی که پیام عاشورایی حماسه جاودان و ماندگار نهم دی؛ تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی جهان را در نوردید و کشور و نظام را در مقابل تهدیدات پیش روی خود بیمه کرد ؛ حماسه عاشورایی ۹ دی ؛ پژواک رسای فریاد «هیهات مناالذله» امام حسین(ع) در کربلا بود که در آسمان ایران طنین‌انداز شد و تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی و انسانی را درنوردید و پیام رسا و بزرگ انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند و نظام و کشور و انقلاب را در مقابل مخاطره‌های پیش‌روی، تهدیدات نرم و سخت و توطئه‌های شوم دشمنان صیانت و بیمه کرد.

زنده نگه داشتن این روز بزرگ، تاریخی و تاریخ‌ساز و بررسی ریشه‌ها، علل و عوامل، آثار، برکات ، پیام‌ها و پیامد‌های آن ، خود نیز موجب نشر فرهنگ بصیرت‌افزایی و جلوگیری از جریانات نفوذ و رخنه در داخل کشور و نظام و بروز فتنه‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *