مایلی‌کهن به منصوریان چه گفت؟

[ad_1]

به گزارش سادس:

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: آنچه که به ذهنم می رسید با منصوریان مطرح کردم.

به گزارش مشرق، محمد مایلی کهن درباره صحبت های منصوریان در برنامه شب گذشته 90 و این موضوع که گفته بود با مایلی کهن تلفنی صحبت کرده است اظهار داشت: من برنامه را دیدم و بخش هایی از صحبت های آقای منصوریان را هم شنیدم. اما خوابم برد و این قسمت را که شما می گویید تماشا نکردم. البته حرف آقای منصوریان درست است و ما تلفنی گفت و گو کردیم. اینها عزیزان من هستند و افتخار داشتم که در مقطعی خدمتشان باشم. در این سال ها نیز ارتباطمان قطع نشده بود. افرادی چون منصوریان، دایی، گل محمدی، خداداد، خاکپور، استیلی و… همگی جزو مربیان خوب این مملکت هستند. آنها در مقطعی به عنوان بازیکن در فوتبال ایران رنسانس ایجاد کردند و نقش اول بودند. حالا هم در زمینه مربی گری نقش اساسی را ایفا می کنند.

وی افزود: این یک واقعیت است که یک مربی همیشه موفق نیست. مگر مورینیو در تمام مربیگری خود موفق بوده است؟ همین الان در منچستر یونایتد شرایط خاصی دارد اما کم کم شرایط درست می شود. ما درباره مربیان خارجی خیلی صبر و حوصله داریم اما درباره مربیان خودمان واین جوانها آن حمایت را انجام نمی دهیم.

مایلی کهن در پاسخ به این سوال که چه توصیه هایی به منصوریان داشته است گفت: آنچه که به ذهنم می رسید به او گفتم و مواردی را هم پیشنهاد دادم البته طبعا منصوریان خودش آگاه است و من هم می دانم که به کارش علاقه زیادی دارد. باید به او فرصت بدهند. من شک ندارم که علیرضا منصوریان موفق خواهد شد.

وی درباره اینکه با منصوریان درباره رحمتی صحبت کرده است گفت: اولا موارد مختلفی را مطرح کردیم و من گفتم که محکم پای اصول خود بایستد. درباره مهدی رحمتی هم صحبت کردیم. به نظر من رحمتی بازیکن بزرگی بوده و هست  برای فوتبال ما زحمات زیادی کشیده و فوتبال ایران هم برای او زحمات زیادی کشیده است. همه ما دچار اشتباه می شویم اما باید اشتباه مان را بپذیریم اگر اشتباهمان را بپذیریم همه چیز حل می شود. آقای رحمتی هم نه از شخص خاصی بلکه از مجموعه بزرگ استقلال عذرخواهی کند. این توصیه من به رحمتی است. خودش می داند که من چقدر دوستش دارم. او باید از مجموعه بزرگ استقلال، از مربیان این تیم عذرخواهی کند و مطمئن باشد با این کار نه تنها کوچک نمی شود و از ارزش هایش کم نمی شود بلکه بزرگ هم خواهد شد. او همواره به بنده لطف داشته و حتی به مناسبت های مذهبی برایم پیامک می فرستد.

مایلی کهن در پاسخ به این پرسش که اگر جای منصوریان بود در قبال رفتارهای مهدی رحمتی چه تصمیم گرفت، گفت: یک مثال برای شما می زنم. ما در بازی آخرمان برابر نفت مسجد سلیمان در دقیقه 70 دیدم که آقای آبشک و آقای صادقی در فاصله 7 -8 متری هم به بحث می پردازند. همان لحظه آقای آبشک را از زمین بیرون آوردم حتی می خواستم صادقی را هم بیرون بیاورم. بچه های ملون می دانند که من همیشه به آنها می گویم احترام را رعایت کنند. هم احترام بازیکنان حریف و هم کل کادر تیم خودمان از بازیکن و مربی گرفته تا پزشک و تدارکات و… ما وقتی بازی را می بازیم بنده در رختکن نه خودم حرف می زنم و نه اجازه می دهم کسی حرف بزند. کسی هم صحبتی کند سریع واکنش نشان می دهم و می گویم چیزی نگوید. مثل برخی ها هم نیستم که بعد از باخت در رختکن را ببندم و سطل زباله را شوت کنم. معتقدم که باید زمان داد تا همه چیز شرایط عادی پیدا کند. آن روز هم داخل رختکن خیلی ناراحت بودم و فقط به این بچه ها گفتم آیا شما حرف های مرا گوش نمی دهید؟ مگر برایتان روضه می خواندم. من عاشق بازیکنانی هستم که با آنها کار می کنم اما اعتقاد دارم که آنها باید به حرف های مربی خود گوش بدهند مثل بعضی ها هم نیستم که از بازیکن استفاده ابزاری کنم. برخی مربیان می گویند بازیکن 90 دقیقه برای ما خوب بازی کند. حالا بیرون زمین هر کاری که کرد مهم نیست. من آنجا از آبشک و صادقی خواستم که دیگر در تمرینات شرکت نکند. چند روز بعد به باشگاه بیانیه ای را از طرف آنها صادر کرد که عذرخواهی کرده بودند. من هم بلافاصله گفتم نباید از شخص مایلی کهن عذرخواهی شود. حرکت آنها توهین به جمع و توهین به ملوان بود. ملوانی که ریشه دار است و یک برند به حساب می آید. بعد هم آقای آبشک لطف کرد و با یک جعبه شیرینی نزد ما آمد و همان جا صورتش را بوسیدم و همه چیز تمام شد. مگر خود من مایلی کهن کم اشتباه کرده ام. الان هم درباره مهدی رحمتی معتقدم او باید از مجموعه استقلال عذرخواهی کند.

وی از برنامه ویژه خود و همکارانش طی روزهای آینده پرده برداری کرد و گفت: ما قصد داریم یک کار ویژه انجام دهیم. میخواهیم با کمک مربیان و بازیکنان تیم مراسمی را ترتیب بدهیم و در آن مراسم به عوامل مهمی که باعث شده اند ملوان در نیم فصل اول موفق شود و در جایگاه دوم قرار بگیرد شام ساده ای بدهیم تا با این کار محبت های آنها را جبران کنیم. افرادی چون نماینده هواداران، نماینده شهر انزلی که البته گرفتاری زیادی دارد و کمتر می تواند به بچه ها سر بزند، اعضای هیئت مدیره و به ویژه آقای دنیامالی که بیشترین زحمات را می کشد، آقای رضائیان، شهردار محترم، رئیس شورای شهر و فرماندهان محترم نیروی انتظامی و… فقط نگرانیم که مبادا افرادی در جمع نباشند و ناراحتی هایی ایجاد شود.

مایلی کهن در پایان در پاسخ به این سوال که آیا چند روز قبل با وزیر ورزش و جوانان نشستی داشته است گفت: بنده با آقای سلطانی فر ارادت دارم. هفته پیش دو سه روز تعطیلی بود و من به تهران آمدم. قصدم این بود که با وزیر محترم درباره استادیوم تختی که واقعا شرایط اسفباری دارد صحبت کنم. آن روز وزیر با رئیس فدراسیون بین المللی تیراندازی جلسه داشتند و عملا امکان گفت و گویمان وجود نداشت. بنده نزد آقای نیک بین که از دوستان قدیمی مان هستند رفتم و دقایقی با ایشان گفت و گو کردم اما موفق به دیدار با آقای سلطانی فر نشدم. اتفاقا کاغذی را به مسئول دفتر ایشان داده بودم تا حضور من را اطلاع دهند اما ظاهرا این کاغد به دست آقای وزیر نرسیده بود. بعد هم آن طور که من شنیده ام ایشان اطلاع پیدا کرده و خیلی ناراحت شده بودند و در واقع تمایل داشتند با بنده ملاقات داشته باشند.

[ad_2]

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *