طالب زاده: همه تمرکز”سی ان ان” در جریان فتنه ۸۸ سقوط نظام بود/ مرضیه وحید دستجردی: غربی ها به دنبال پیاده کردن سیاست فرانک آندروود در ایران بودند/ مرندی: پشت پرده خبری که مجله تایم روز انتخابات ۸۸ منتشر کرد

سه عضو هیئت موسس “جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی” نقش غربی ها در جریان فتنه ۸۸ را بازخوانی کردند

به گزارش سادس ، سه عضو هیئت موسس “جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی” در گفتگو با قدس آنلاین مطرح کردند.

نادر طالب زاده مستند ساز و عضو هیئت موسس “جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفتگو با«قدس آنلاین» “با بیان اینکه همه تمرکز”سی ان ان” (رسانه دولتی آمریکا) در جریان فتنه ۸۸ سقوط نظام بوده است، افزود: در آن زمان “سی ان ان” برنامه ای به اسم بحران ایران درست کرد و تمام برنامه هایش را تعطیل کرد.

طالب زاده با اشاره به اینکه در ایام فتنه هر روز برنامه سازی های”سی ان ان” را رصد می کرده است، ادامه داد: هر روز “سی ان ان” را رصد می کردم تا اینکه از وقوع یک اتفاق دروغ در میدان بهارستان خبر داد و ” پرس تی وی” آن را آشکار کرد.

وی با بیان اینکه نقش رسانه های غربی در جریان سازی فتنه ۸۸ بسیار حساس و مضحک و کمدی بود، اظهار داشت: به نظرم آرزوی سقوط جمهوری اسلامی یک کاریکاتور بود که گویی پنتاگون آن را انجام می دهد و من شاهد این مسئله بودم.

مرضیه وحید دستجردی: غربی ها به دنبال پیاده کردن سیاست فرانک آندروود در ایران بودند

مرضیه وحید دستجردی، دیگر عضو هیئت موسس “جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ” در خصوص نقش رسانه های غربی در جریان سازی فتنه ۸۸ به خبرنگار«قدس آنلاین»، گفت: بروید و ” فرانک آندروود “را ببینید تا بدانید نقش غربی ها چیست .یک سیاست که در داخل خود کشورهای غربی است و سعی می کنند نظیر آن را در سایر کشورها هم پیاده کنند اما ما نباید خام شویم و باید آگاه باشیم.(فرانک آندروود، یک شخصیت تخیلی است که نقش اول را در فیلم “خانه پوشالی” ایفا می‌کند. فرانک یک سیاستمدار آمریکایی است که در آرزوی دستیابی به مدارج بالای کاخ سفید با سوء استفاده از موقعیت و احساسات، “واکر” را راضی می کند از ریاست جمهوری کناره گیری و خودش را به عنوان ریاست جمهور انتخاب کند. او برای جلب رای مردم طرحی به نام اَمِریکا وُرْکْس راه اندازی می کند که هدف آن کار بسیار برای نیویورکی‌ها و واشنگتونی‌ها است. این برگ برندهٔ آندروود در انتخابات است که آن را از کاندیدای دیگر یعنی “دامبار” متمایز می کند و باعث برد وی می شود.)

مرندی: پشت پرده خبری که مجله تایم روز انتخابات ۸۸ منتشر کرد

علیرضا مرندی، عضو دیگر هیئت موسس “جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ” نیز در گفتگو با«قدس آنلاین» اظهارداشت: آنچه که برای همه در جریان فتنه ۸۸ واضح بود این است که در روز جمعه که روز انتخابات بود مجله تایم در نسخه الکترونیک اش مصاحبه ای از موسوی منتشر کرد.

وی افزود: موسوی در آن مصاحبه گفته بود از طریق راهپیمایی خیابانی شکوهمندی که خواهیم داشت اختیارات رهبری را محدود می کنیم.

مرندی در عین حال اظهار داشت: اینکه این مصاحبه چطور انجام شده و چه کسی پشت پرده آن قرار داشت را نمی دانم اما همه مردم ما آن روزجمعه را به خاطر دارند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *