واکنش نمایندگان به صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور پیام هایی صعود تیم ملی فوتبال کشورمان را به جام جهانی ۲۰۲۲ تبریک گفتند.

به گزارش سادس، شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان با پیروزی یک بر صفر در مقابل تیم ملی عراق به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یافت.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با صدور پیام هایی این پیروزی را به مردم تبریک گفته و از بازیکنان تیم ملی قدردانی کردند. مشروح این پیام ها به شرح زیر است:

محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی در پیامی نوشت: صعود مقتدارنه و دلنشین تیم ملی فوتبال به جام جهانی قطر که با تلاش خستگی ناپذیر و غیرت و هوشمندی جوانان عزیز و برومندمان بدست آمد را به ملت بزرگ و به ویژه ورزشکاران سربلند میهن اسلامی ایران صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

امروز بار دیگر برگ دیگری بر کتاب پرافتخار ایرانیان افزوده شد و جوانان با غیرت این سرزمین در عرصه ورزش دل همه ملت ایران را شاد کردند و حماسه‌ای دیگر آفریدند. اینجانب ضمن تبریک مجدد این پیروزی درخشان به ملت بزرگوار ایران و مسئولان، مربیان، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال، آرزومندم کلیه جوانان کشورمان در تمامی رقابت‌ها و نیز در عرصه زندگی سربلند و پیروز باشند.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، در پیامی نوشت: صعود غرور آفرین و افتخار آمیز تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به جام جهانی قطر را به مردم عزیز کشورم، بازیکنان و دست اندرکاران تیم و عموم علاقه‌مندان به ورزش تبریک عرض می‌کنم.در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن پیروزی ملت بزرگ ایران، این بهترین هدیه از سوی جوانان برومند و رشید این سرزمین به هموطنان سرافراز بود و باعث شادی دل آنها شد.
به امید موفقیت روزافزون برای همه ورزشکاران غیور کشورمان. برافراشته باد پرچم و نام ایران.

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در توئیتی نوشته است: درود بر غیورمردان تیم ملی فوتبال که با صعود افتخارآمیز به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دل یک ملت را شاد و فوتبال ایران عزیزمان را جهانی کردید. این افتخار آفرینی را به ملت بزرگ ایران، مربیان، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان تبریک می گویم و امیدوارم جوانان دلاور کشورمان همواره در تمامی عرصه‌ها پیروز و سرافراز باشند.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در پیامی نوشت: بی‌شک این موفقیت بزرگ در سایه تلاش و برنامه‌ریزی بی‌وقفه مربیان، بازیکنان و دست اندرکاران ورزش کشور و حمایت بی‌دریغ مردم به دست آمده است و بار دیگر نشان داد که همدلی و هم افزایی ملی می‌تواند در همه عرصه‌ها، ما را به قله‌های پیروزی و پیشرفت رهنمون سازد.

علی حدادی نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک این پیروزی، نوشت: پیروزی‌ مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان و راه‏یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، موجی از شادی و شعف را برای مردم به ارمغان آورد.
این پیروزی شکوهمند که نشانه‌ تلاش و اقتدار یک ملت سربلند است را به همه ایرانیان و ایران دوستان، تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *