آلیسون: اگر VAR نبود ناعادلانه مجازات می‌شدیم

آلیسون: اگر VAR نبود ناعادلانه مجازات می‌شدیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال برزیل عنوان کرد فناوری ویدئویی مانع از مجازات تیمش در دیدار برابر اکوادور شد.

به گزارش سادس و به نقل از تایمز، در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها برزیل، تیم از پیش صعودکرده در زمین اکوادور به تساوی یک بر یک رسید. در این دیدار یک گل اکوادور مردود اعلام شد و دو پنالتی از طریق VAR لغو شد؛ از جمله یکی در وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم تا داور مسابقه سختی داشته باشد.

آلیسون گفت که کمک‌داور ویدیویی (VAR) پس از لغو دو کارت قرمز دروازه‌بان برزیل در تساوی ۱-۱ روز پنجشنبه مقابل اکوادور در مقدماتی جام جهانی، از «مجازات ناعادلانه» تیمش جلوگیری کرد.

دروازه‌بان لیورپول گفت: فکر می‌کنم این اولین بار در تاریخ فوتبال بود که چنین اتفاقی می‌افتاد. این بازی یک بار دیگر اهمیت استفاده از VAR در فوتبال را نشان می‌دهد. من از VAR خوشحالم. اگر VAR نبود، ناعادلانه مجازات می‌شدیم.

آلیسون به خبرنگاران گفت: من فکر می‌کنم تساوی یک نتیجه عادلانه بود زیرا هیچ یک از دو تیم موقعیت‌های کافی برای برتری نداشتند. (سرمربی) تیته از ما می‌خواهد که از نظر ذهنی در زمین قوی باشیم، اجازه دهیم داور تصمیم‌گیری کند و ما به کار خود اعتماد کنیم. اما از این نظر امروز یک بازی بود که از نظر ذهنی واقعاً دشوار بود.

اکوادور که در گروه ۱۰ تیمی مقدماتی آمریکای جنوبی در رده سوم قرار دارد، اکنون ۲۴ امتیاز دارد و پنج امتیاز از اروگوئه رده چهارمی بیشتر دارد. چهار تیم برتر این منطقه به طور خودکار به قطر می‌روند و تیم پنجم با کشوری از آسیا به پلی‌آف می‌رود. برزیل و آرژانتین قبلاً جواز صعود به جام جهانی را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *