آتش‌سوزی کارخانه سیمان آبیک تحت کنترل است

سادس/قزوین مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با اشاره به آتش‌سوزی در انبار پاکت و گونی کارخانه سیمان آبیک، گفت: برای مهار آتش ۲ اکیپ آتش‌نشان از آبیک به محل حادثه اعزام شده‌اند، تیم‌های هلال احمر و اورژانس آبیک هم در محل حضور دارند.

قدرت‌الله مهدیخانی در گفت‌وگو با سادس با اشاره به وقوع حادثه آتش‌سوزی در کارخانه سیمان آبیک اظهار کرد: کارخانه سیمان آبیک در حوزه استحفاظی استان البرز است اما با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد انبار پاکت و گونی کارخانه سیمان دچار حریق شده است.

وی افزود: برای مهار آتش ۲ اکیپ آتش‌نشانی از آبیک به محل حادثه اعزام شده‌اند، تیم‌های هلال احمر و اورژانس آبیک هم در محل حضور دارند، تا جایی که بنده اطلاع دارم تیم‌هایی از نظرآباد و هشتگرد هم به محل حادثه اعزام شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین خاطرنشان کرد: دقایقی پیش بنده پیگیری کردم، خوشبختانه آتش تحت کنترل است و حادثه مصدوم ندارد، علت حادثه هم مشخص نیست اما معمولا آتش‌سوزی‌ در کارخانه‌ها به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و یا عامل انسانی رخ می‌دهد در رابطه با این حادثه هم باید منتظر باشیم تا بررسی‌ نهایی صورت بگیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *