یک راه‌های رفع مشکل تردد مردم جنوب‌شرق تهران به پایتخت اجرای پروژه ریلی است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ساماندهی محور ری – ورامین و اجرای طرح‌هایی نظیر کمربندی در منطقه قلعه نو، طرح بلند مدت و هزینه بر است که اجرای آن در پروژه‌های سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های استان تهران قرار می‌گیرد.

به گزارش سادس، سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ظهر پنجشنبه ۷ بهمن ماه  در جلسه بررسی مشکلات ترافیکی چندین ساله محور ری ، قرچک و ورامین خاطر نشان کرد: ساماندهی محور ری – ورامین و اجرای طرح‌هایی نظیر کمربندی در منطقه قلعه نو، طرح بلند مدت و هزینه بر است که اجرای آن در پروژه‌های سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های استان تهران قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل ترافیک قلعه نو، پیشنهادات متعددی مطرح شده که باید ضمن بررسی کارشناسی ، به صورت همزمان اجرا شود تا مشکل چندساله مردم و خودروهای عبوری از این منطقه برطرف شود.

نماینده تهران اظهار کرد: کارهای عمرانی دیربازده است و نباید بدون برنامه ریزی و تأمین اعتبارات مورد نیاز اقدامی انجام داد، کاری که در سه راهی باقرشهر شهرستان ری انجام گردید و به صورت نیمه کاره رها شد و این طرح مهم در آستانه نابودی کامل قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که در کمربندی سوم تهران نیز همین اتفاق رخ داده هنوز مشکلاتی از جمله اجرای پل‌ها و تعریض در برخی از مسیرهای این محوربه طور کامل اجرایی نشده است.

یزدیخواه افزود: یکی از مهمترین راه‌های رفع مشکل تردد مردم جنوب‌شرق تهران به پایتخت، اجرای پروژه ریلی است که این مهم با اجرای خط ۱۱ مترو به سمت فیروزآباد شهرستان ری و اتصال آن به قطار حومه‌ای تهران- ورامین برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: مشکل این است که هنوز الگوی ترافیکی مناسبی در این بخش از استان تهران وجود ندارد تا بتوان بر اساس آن ، برنامه ریزی مناسبی انجام داد و تصمیم گیری لازم برای رفع مشکلات ترافیکی اتخاذ کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *