مانچینی: دلم برای بالوتلی تنگ شده بود

مانچینی: دلم برای بالوتلی تنگ شده بود

سرمربی تیم ملی ایتالیا، دعوت ماریو بالوتلی به تیم ملی این کشور را اقدامی امیدوار کننده دانست.

به گزارش سادس و به نقل از مدیاست، ماریو بالوتلی، مهاجم تیم فوتبال آدانا دمیر اسپور ترکیه برای حضور در اردوی ژانویه تیم ملی ایتالیا دعوت شد.

۳۵ نفر برای این اردوی آماده‌سازی دعوت شده‌اند که از ۲۶ تا ۲۸ دی ماه برای آماده سازی مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود.

مانچینی در یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین در آغاز اردوی سه روزه در فلورانس گفت: “او به من چه قولی داده است؟ مطلقاً هیچ چیز.

این مهاجم ۳۱ ساله پس از گذراندن فصل گذشته در سری B با مونزا، برای دهمین باشگاه خود یعنی آدانا دمیر اسپور ترکیه بازی می کند.

مانچینی که مربی بالوتلی در اینترمیلان و منچسترسیتی بود و در سال ۲۰۱۸ پس از ۴ سال غیبت او را به یاد آورد، گفت: او همانطور که دیگران دعوت شده اند دعوت شد. ما کنجکاو هستیم که پس از مدتی دوباره او را ببینیم. مانچینی که ۳۵ بازیکن را برای آماده شدن برای بازی به اردو دعوت کرده است، گفت: از نظر فنی، ماریو همیشه خوب بوده است، مشکلی نیست. ما باید ببینیم که او از نظر فیزیکی در چه وضعیتی قرار دارد. ما کمی دلمان برای او تنگ شده بود.

در سال ۲۰۱۸، ایتالیا برای اولین بار پس از ۶۰ سال، بعد از باخت به سوئد در مجموع ۱-۰ در پلی آف دو مرحله ای، جام جهانی را از دست داد. برای رسیدن به قطر، ایتالیا باید ابتدا مقدونیه شمالی را در خانه خود در ۲۴ مارس و سپس پرتغال یا ترکیه را در دیداری که برای ۲۹ مارس برنامه ریزی شده است، شکست دهد.

مانچینی مواردی مبنی بر اینکه “فراخوان بالوتلی اقدامی ناامیدکننده” بود را رد کرد. وی گفت: درهای تیم ملی همیشه به روی همه باز است.

مانچینی گفت که “نگرانی” اصلی او از دست ندادن بازیکنان دیگر به دلیل مصدومیت است.

فدریکو کیزا، یکی از ستاره های یورو ۲۰۲۰، تا پایان فصل غایب است و لئوناردو اسپیناتزولا، مدافع چپ، در این تورنمنت دچار آسیب دیدگی تاندون آشیل شد و برای کل فصل غایب است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *