دستگيري سارق حرفه اي با 35 فقره سرقت

فرمانده انتظامي شهرستان فرديس گفت: ماموران پليس آگاهي “فرديس” سارق حرفه اي که اقدام به سرقت از منازل مردم مي کرد را دستگير کردند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ”ايوب احمدي”در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از انباري، مغازه و منزل که به شيوه هاي مشابه انجام مي گرفت و مراجعه حضوري مالباختگان به پليس آگاهي موضوع در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

سرهنگ احمدي با بيان اينکه با تحقيقات صورت گرفته مشخص شد سارق يا سارقان احتمالي، تمامي سرقت ها را در ساعات اوليه بامداد انجام داده اند، افزود:  اکيپ هاي عملياتي در ساعات مورد نظر به صورت نامحسوس محل هايي که احتمال سرقت در آنجا متصور بود را تحت مراقبت ويژه قرار دادند و حين گشت زني، ماموران به يک دستگاه خودرو پرايد سفيد رنگ مظنون و دستور توقف صادر کردند.

وي بيان داشت: پس از توقف و بازرسي از اين خودرو، مقداري اموال مسروقه در صندوق آن مشاهده و متهم دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.

وي گفت: سارق در ابتدا منکر سرقت هاي صورت گرفته شد ولي طي استعلام سوابق کيفري نامبرده، مشخص شد وي داراي چندين فقره سرقت منزل، مغازه و … بوده و طي بازجويي هاي صورت گرفته ، به 35 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ احمدي با بيان اينکه با راهنمايي متهم، مالخر و همدست وي نيز دستگير و اموال سرقتي از مخفيگاهش کشف شد، تصريح کرد: متهمان با صدور قرار مناسب از سوي مرجع قضائي روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان فرديس در خاتمه خاطر نشان کرد: کليه مالباختگان به پليس آگاهي مراجعه و اموال آن ها مورد شناسايي قرار گرفت.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *