اسحاقی: هر جا دم از فساد باشد مجلس ورود می کند

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم هر جا دم از فساد باشد ورود خواهد کرد؛ چون جان و آبرویمان فدای مردم خواهد بود.

 به گزارش سادس، سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر ماده ۷۵ در پاسخ به اظهارات شافعی رئیس اتاق بازرگانی بیان کرد: ما نمایندگان اعتقاد داریم آنقدر که شب اول قبر به ما نزدیک است انتخابات دور بعد نزدیک نیست.

وی با بیان اینکه چه شده امروز که لرزه بر پیکره دولت اقتصادی دولت یازدهم و دوازدهم افتاد، عنوان کرد: چند ماه گذشته تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی مطرح شد. قانون هزینه های اتاق بازرگانی ایران مصوب ۱۳۷۲ تغییرات درون آن انجام شد. آقایان خواستند با نمایندگان مذاکره کنند که نتوانستند نمایندگان را به نفع خود مذاکره کنند. ما از تحقیق و تفحص و تغییر در قانون هزینه های اتاق بازرگانی ایران به نفع مردم کوتاه نیامدیم. چرا که وظیفه ذاتی ما مبارزه با فساد است و با شما عهد می بندیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نایب رئیس مجلس گفتند که دیروز از اتاق بازرگانی آمده بودند که چاره اندیشی و عذرخواهی کنند. اما عذرخواهی شما مگر می تواند جان مردی را که به خاطر وضعیت اقتصادی امروز خودکشی کرد یا کلیه اش را فروخت، برگرداند؟ امروز اتاق بازرگانی و حیات خلوت های اقتصادی دولت یازدهم و دوازدهم مصونیت ندارند و باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم قائنات با بیان اینکه هر جا دم از فساد باشد ورود خواهیم کرد؛ چون جان و آبرویمان فدای مردم خواهد بود، خاطرنشان کرد: همشهری من کشاورزی است که رئیس شورای ملی زعفران می باشد و مال و اموال خود را فدای ملت کرده و در اختیار مردمش قرار داده است. همشهری من کسی است که کارآفرین است. همشهری من کسی است که واگن سازی موفق را در کشور دارد. اگر می خواهید با مافیای زعفران مبارزه کنید آدرس آن را به شما می دهم و کسی است که ۴۷ تن زعفران در انبار خود گذاشته و فکر می کند با ورود این ۴۷ تن به بازار می تواند اقتصاد مملکت را  مخدوش کند.

اسحاقی در پایان تاکید کرد: مجلس یازدهم به هیچ وجه اجازه نخواهد داد که مفسدین با اقتصاد و معیشت مردم بازی کنند. ما جان و آبرویمان را فدای مردم می کنیم و پیرو حرف مقام معظم رهبری هستیم که اجازه نخواهیم داد این مجلس درگیر مسائل حاشیه ای شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *