بازنشستگی علی مرادی، تیم ملی جوانان را تعطیل کرد!

 بازنشستگی علی مرادی، تیم ملی جوانان را تعطیل کرد!

بلاتکلیفی فدراسیون وزنه برداری باعث شده است اردوی تیم ملی جوانان همچنان در تعطیلی به سر ببرد.

به گزارش سادس، فدراسیون وزنه برداری مدتی است که در بلاتکلیفی به سر می برد و این فدراسیون از زمان اعلام بازنشستگی علی مرادی، سرپرست ندارد. در حال حاضر هم  برنامه تیم ملی اصلا مشخص نیست و حتی معلوم نیست محمد حسین برخواه همچنان سرمربی است یا نه.

 البته بیشترین آسیب متوجه تیم ملی جوانان است که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در یونان آماده می شد و مدتی است که اردوهای این تیم تعطیل شده و به درخواست سعید علی حسینی برای برگزاری مجدد اردو، ترتیب اثری داده نشده است.

در این میان  علی مرادی که خیال رفتن ندارد اخیرا در برنامه تلویزیونی به صراحت اعلام کرد که فعلا هست و کارها دارد طبق روال جلو می رود.

 نکته این است که چگونه کارها دارد طبق روال جلو می رود که هیچ برنامه ای برای برگزاری اردوی جوانان وجود ندارد و حتی سرمربی تیم ملی جوانان  پیگیر برگزاری اردو هم بوده که نتیجه ای نداشته است.

جدا از اینکه وقفه در تمرینات، باعث افت وزنه برداران شده است، وزنه برداری بر لبه تیغ قرار دارد و هر دوپینگ می تواند به ضرر کشورها در المپیک پاریس تمام شود و اکنون که وزنه برداران در خانه و دور از دسترس هستند، چگونه اعمال نظارت بر روی آنها انجام می شود.

البته فدراسیون اگر رییس ندارد دیگر ارکان آن  بر سرکار هستند و چرا کسی پیگیر کار نیست. وزارت ورزش هم  این فدراسیون را تعیین تکلیف نمی کند تا تیمهای ملی از جمله تیم ملی جوانان در بلاتکلیفی باشد.

 انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *