هر لحظه به فکر قهرمانی هستیم

هر لحظه به فکر قهرمانی هستیم

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هر لحظه به فکر صعود و قهرمانی در مسابقات هستیم.

سهراب بختیاری زاده در گفت و گو با سادس، درباره دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی که با شکست این تیم همراه بود، اظهارکرد: وظیفه خودم می دانم در ابتدا به تک تک بازیکنان تیمم خسته نباشید بگویم که فوق العاده به خصوص در زمین ناهموار تختی تلاش کردند.

وی افزود: ما جزء معدود تیم هایی هستم که در هر شرایطی سعی می کنیم فوتبال زیبایی را بازی کنیم و تلاش می کنیم این بازی زیبا نیز به نتیجه ختم شود ولی متاسفاته به چند دلیل نتوانستیم بازی با پارس جنوبی را ببریم این در حالی بود  که ۹۰ دقیقه بازی دست مان بود و علی رغم حملات فراوان و موقعیت های زیاد، حریف با یک سانتر که فکر می کنم تک موقعیت پارس جم بود توانستند به گل برسند. من اولا به تیم حریف تبریک می گویم و هم برای آن ها متاسفم، چرا که این چنین بازی ناپاکی را تا به این جای لیگ از هیچ تیمی ندیده بودم و اصلا انتظار این چنین فوتبال زشت را از پارس جم نداشتم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: از شروع بازی تک تک بازیکن های پارس جنوبی برنامه ریزی شده در حال اتلاف وقت بودند و خود را به زمین می انداختند. آن ها برخلاف روند بازی به گل رسیدند و بازهم این کار را تا لحظه آخر بازی تکرار کردند و این واقعا من را متعجب کرد ولی این نمی تواند تمرکز ما را برهم بزند. ما تیم فوق العاده خوبی هستیم و البته در این دو هفته در حالی که خوب بازی کردیم ولی بد نتیجه گرفتیم.

وی بیان کرد: به یاری خدا حتما به کورس قهرمانی برمی گردیم و از طرف شخص خودم بابت این باخت از هواداران عزیز عذرخواهی می کنم، چرا که خودم را مسئول این دو هفته ناکامی می دانم. به بازیکنانم ایمان دارم و تلاش آن ها ستودنی است. حتما ضعف هایی داریم و ان شاءالله آن ها را برطرف می کنیم. از هوادارن عزیزمان که قلبا تیم را دوست دارند می خواهم تا نیم فصل دوم این یکی دو هفته را تحمل کنند، چرا که بازیکنان ما فشار زیادی را تحمل کردند. ما کمبودهایی در یکسری از پست ها داریم که در نیم فصل دوم سعی می کنیم تیم را تقویت کنیم.

بختیاری زاده عنوان کرد: زمان خوبی داریم که تیم را از لحاظ بدنی برای نیم فصل دوم آماده کنیم؛ جز معدود تیم هایی هستیم که بدون داشتن اردو و بدون انجام کار بدنی وارد مسابقات شدیم و این بهانه نیست و واقعیتی است که در ابتدای فصل با آن رو به رو بودیم. یکی از علل ناکامی ما در این دو هفته عدم شادابی بازیکنان در بحث دوندگی است که در هفته های اخیر خستگی را در ساق پای بازیکنانم می دیدم. ان شاءالله در نیم فصل دوم با شرایط بهتری وارد مسابقات خواهیم شد. طرفداران واقعی تیم شک نداشته باشند که در نیم فصل دوم خیلی پرقدرت ظاهر خواهیم شد و هر لحظه به فکر صعود و قهرمانی در مسابقات هستیم. همچنین از مدیرعامل محترم باشگاه آقای بابادی صمیمانه تشکر می کنم که شرایط را برای ما مهیا کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *