اتخاذ رویکرد انسان‌مدارانه برای بهبود محیط زیست شهری

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تأکید بر اهمیت و ضرورت اتخاذ و اجرای سیاست‌هایی همچون به‌کارگیری شیوه‌های حمل و نقل پاک، کاهش مخاطرات محیط زیستی با محوریت کاهش آلودگی هوا و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در کلانشهر تهران گفت: به این منظور مدیریت شهری رویکرد انسان‌مدارانه با هدف حفظ و بهبود محیط زیست شهری را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش سادس محمدمهدی میرزایی قمی افزود: به این منظور برنامه‌های نرم‌افزاری مکمل فعالیت‌های سخت‌افزاری است که از جمله می‌توان به اقدامات آموزشی، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی اشاره کرد. برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی نیز از جمله راهکارهای شناساندن آثار و نتایج مثبت اقدامات محیط زیستی به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاهی تحت عنوان حمل و نقل پاک شهری در پایان هفته جاری از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی با وسایل نقلیه پاک شهری از جمله انواع دوچرخه، اسکوترهای برقی، موتورسیکلت‌های برقی و خودروهای برقی و سیاست افزایش استفاده و توسعه آن‌ها برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران؛ نمایشگاه حمل و نقل پاک با حضور شرکت‌ها و پژوهشکده‌های فعال در زمینه تولید و واردات وسایل نقلیه پاک و استارت‌آپ‌های حمل و نقل اشتراکی پاک و هوشمند و صنایع وابسته طی روزهای 6 و 7 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران در بوستان گفت و گو برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم شهروندان و علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *