توقيف 13 ميليارد ريال انواع کالاي قاچاق در دشتستان

جانشين فرمانده انتظامي استان از توقيف هشت دستگاه تريلر و کشف 13ميليارد ريال انواع کالاي قاچاق در شهرستان “دشتستان” خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “عليرضا رزمي” در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: با توجه به تأثير سوء قاچاق بر اقتصاد کشور و طرح برخورد قاطع با اين پديده شوم، پليس دشتستان با برنامه ريزي جامع مبارزه با قاچاق کالا را به عنوان يک اولويت در دستور کار قرار داده است.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: در همين راستا عوامل انتظامي مستقر در ايستگاه بازرسي شهيد “صلاحي” دشتستان حين كنترل وسايل نقليه عبوري در 24 ساعت گذشته هشت دستگاه کشنده تريلر كه مشكوك به حمل كالاي قاچاق بودند را توقيف کردند.

سرهنگ رزمي اظهار داشت: در بررسي هاي به عمل آمده از وسايل نقليه توقيفي پنج هزار و 400 کارتن انواع کالاي قاچاق شامل ظروف آشپزخانه،لوازم التحرير ، اسباب بازي و موتور جوش فاقد مدارک گمرکي که به صورت قاچاق در حال انتقال به ديگر نقاط کشور بودند، کشف شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان، ارزش محموله هاي قاچاق مکشوفه را 13 ميليارد ريال برآورد کرد و اظهار داشت: در اين ارتباط هشت متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده وتکميل تحقيقات تحويل مرجع قانوني شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *