توقیف ۱۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در دشتستان

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف هشت دستگاه تریلر و کشف ۱۳میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان “دشتستان” خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علیرضا رزمی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به تأثیر سوء قاچاق بر اقتصاد کشور و طرح برخورد قاطع با این پدیده شوم، پلیس دشتستان با برنامه ریزی جامع مبارزه با قاچاق کالا را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده است.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در همین راستا عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “صلاحی” دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در ۲۴ ساعت گذشته هشت دستگاه کشنده تریلر که مشکوک به حمل کالای قاچاق بودند را توقیف کردند.

سرهنگ رزمی اظهار داشت: در بررسی های به عمل آمده از وسایل نقلیه توقیفی پنج هزار و ۴۰۰ کارتن انواع کالای قاچاق شامل ظروف آشپزخانه،لوازم التحریر ، اسباب بازی و موتور جوش فاقد مدارک گمرکی که به صورت قاچاق در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بودند، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان، ارزش محموله های قاچاق مکشوفه را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کرد و اظهار داشت: در این ارتباط هشت متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده وتکمیل تحقیقات تحویل مرجع قانونی شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *