آغاز به‌کار دومین جشنواره فرهنگی و هنری «مهتاب در نور»

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش‌وپرورش از آغاز به‌کار دومین جشنواره فرهنگی و هنری «مهتاب در نور» با موضوع عفاف و حجاب خبر داد.

 علی رمضانی در گفت‌وگو با سادس، در این باره اظهار کرد: وزارت آموزش‌وپرورش در راستای تحقق سند تحول بنیادین و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز التزام به قواعد اجتماعی و اخلاقی با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش شهر تهران (به عنوان دبیرخانه کشوری) این اقدام فرهنگی و اجتماعی را دنبال می‌کند.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، شناخت و باور مثبت به عفاف و حجاب، معرفی الگوهای برتر در حوزه عفاف و حجاب دانش‌آموزی و همچنین ارتقای بینش، حساسیت و هوشمندی نسبت به این موضوع مهم در وزارت آموزش و پرورش است.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از ابتدای دی ماه به استان‌ها ابلاغ شده است گفت: مخاطبان این جشنواره (دانش آموزان و فرهنگیان) تا پایان اسفند ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

رمضانی افزود: موضوعات جشنواره برای فرهنگیان شامل کتابخوانی، طراحی پوستر و طراحی لباس، برای دوره ابتدایی شامل کتابخوانی، قصه‌گویی و نقاشی، برای دوره متوسطه اول شامل کتابخوانی، دلنوشته و داستان کوتاه و برای دوره متوسطه دوم شامل کتابخوانی و تولید پادکست است.

وی در خاتمه گفت: تمامی دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور می‌توانند برای نحوه ارسال آثار فرهنگی، هنری و ادبی خود به کانال مهتاب در نور در شبکه شاد به نشانی mahtabdarnoor @ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *