کشف 272 کیلو تریاک در دو منزل در کرمان

سادس/کرمان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پی کار اطلاعاتی فرماندهی انتظامی غرب تهران و عملیات پلیس کرمان 272 کیلو و 500 گرم تریاک کشف، 5 متهم دستگیر و 3 خودرو توقیف شدند.

سرهنگ علیرضا سوری بیان کرد: ماموران فرماندهی انتظامی غرب تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپو یک محموله مواد مخدر در شهر کرمان و انتقال آن به مرکز کشور مطلع و سریعا این موضوع را به پلیس مواد مخدر استان اطلاع دادند. 

وی افزود: با اقدامات پلیسی و ردزنی دقیق ،دو منزل که محل دپو مواد بودند،شناسایی و بلافاصله 3 اکیپ از ماموران این پلیس با کسب مجوز قضائی به صورت همزمان به محل ها اعزام و در بازرسی از منازل 272 کیلو و 500 گرم تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان بیان داشت:در این عملیات 4 متهم مرد و یک زن دستگیر و2خودرو پژو پارس و یک خودرو پراید نیز که برای حمل مواد مخدر از آنها استفاده می شد، توقیف شدند.

وی گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت،ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و لازم است شهروندان جهت امنیت پایدار، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *