بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از صنایع شیمیایی کرمان

مدیریت شعب استان کرمان و هرمزگان بانک ایران زمین در راس هیاتی از مدیران ارشد این مدیریت از شرکت صنایع شیمیایی کرمان بازدید و با مدیران این شرکت به بحث و تبادل نظر پرداختند.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در راستای حمایت از تولیدات داخلی خواجوئی مدیر شعب استان کرمان و هرمزگان به همراه مدیران ارشد این مدیریت با مهندس ابراهیمی مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی کرمان زمین و آقای مهرابی مدیرمالی شرکت دیدار کردند.

خواجوئی در این دیدار ضمن معرفی خدمات نوین بانک ایران زمین و انجام هر چه بهتر تعاملات بانکی با مشتریان کلان، توضیحاتی در خصوص نحوه ی ارائه خدمات در جهت صدور ضمانت نامه های بانکی و دیگر خدمات قابل ارائه از طرف بانک به شرکت فوق بیان کردند.

حاضرین در این جلسه ضمن مثبت ارزیابی کردن این قبیل بازدیدها زمینه را برای گسترش همکاری ¬های فی مابین مناسب ارزیابی کردند.

صنایع شیمیایی کرمان زمین در سال ۱۳۶۸ توسط متخصصین با سابقه و مجرب در امر تغذیه گیاهی و تولید کودهای شیمیایی در کرمان تأسیس شده و تحت نظارت موسسه تحقیقات خاک و آب به فعالیتهای تحقیقاتی ، خدماتی و شاوره کشاورزی پرداخته است.

حاصل تحقیقات و تجربیات طولانی مدت این شرکت به طراحی و تولید انواع کودهای مایع و جامد اختصاصی و عمومی منجر گشته است.

کیفیت و کمیت بالای تولیدات موجب شد تا این شرکت در سال ۱۳۸۲ توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی به عنوان اولین واحد برگزیده ملی در تولید کود انتخاب شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *